[SGW] SGW trainingen 2012 regio Noord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

reeskees

SGW trainingen 2012 regio Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 19:40

Trainingen Noordelijk-SGW 2012

Alle SGW-ers en SGW wannabee's van het noorden OPGELET:

De inschrijving voor de SGW trainingen in de noordelijke regiogaan weer van start
Voor meer informatie en opgave, kijk snel op http://www.noordelijk-sgw.nl

Om aan de trainingen mee te doen, hoef je echt geen SGW-krack te zijn, ook voor beginnende combinaties is er genoeg ruimte. Het is wel van belang dat je wel een beetje springervaring hebt. Tevens is het best handig als je eens een springparcoursje hebt gereden en zelf een beetje lef hebt. Zelfs voor dressuurpaarden is dit een heerlijke afwisseling in de dressuurtraining.
Het is ook mogelijk om 1 of meerdere losse lessen te volgen.

Hieronder vind je de trainingsdata . Afhankelijk van de terreinomstandigheden worden de trainingen op veschillende lokatie in het noorden gegeven

Trainingsdata en lokaties 2012: (wijzigingen onder voorbehoud)

1e Zaterdag 17 maart Vinkega (indoor), bij goede bodemomstandigheden eventueel ook buiten.
Na afloop is er een oefencross.
(deze oefencross wordt georganiseerd door PSC de Zuidstroom. Voor de oefencross dien je je apart op te geven via info@dezuidstroomvinkega.nl

2e: ma/di 16+17 april Franeker ( terrein fam. Hoekstra)
3e: ma/di 30 april/1 mei nog te bepalen lokatie
4e: ma/di 21+22 mei Franeker (derby terrein bij manege)
5e: ma/di 18+19 juni Vinkega (crossterrein buiten)
ma/di 25+26 juni reservedatum voor als een training uitvalt

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:29

Leuk! Ik hou de data even in de gaten :)

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 15:42

Puera

Re: SGW trainingen 2012 regio Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:49

't Was weer dik voor elkaar! +:)+

mistid

Re: SGW trainingen 2012 regio Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 00:36

Ik vond de oefencross erg leuk opgezet! Jammer dat er weinig bekendheid aan gegeven is (in ieder geval in Drenthe en Groningen), maar het was echt prima. Aanradertje. Wij hebben donderdag gemaild over hoe en wat, vrijdag info terug gekregen en dat ik ook nog wel mee mocht doen en zaterdag dus de oefencross gereden.

Helaas was mijn Vos het er niet zo mee eens en misdroeg zich. Was niet te zien dat we M crossen. Dankzij mijn niet meewerkende rug en linkerbeen en een pony die niet zo lief was heb ik m'n airjacket uitgetest. Hij doet het, en ook uitgevonden hoe je het gaspatroon verwisselt :+

Ik kom dit seizoen zeker een les meerijden als er nog een keer een plekje vrij is (maar dan wel met m'n paard :+ ), want ik vond de begeleiding erg goed, heel anders dan ik gewend ben, een fijnere manier. Niet meteen erbovenop zitten, maar ook niet te lang afwachten. Ik had volgens mij de 4e (eennalaatste in ieder geval) groep gezien toen ze les hadden, en Reeskees, petje af hoe snel jij omschakelt in het begeleiden van de ruiters. Dan is het niveauverschil (die er toch behoorlijk was) helemaal niet erg meer.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 21:05

@Mistid, Thanks :o
Ondanks een paar communicatiestorinkjes vond ik dat je pony wel super sprong!! +:)+

Voor wat betreft promotie richting Drenthe, daarvan hebben wij maar weinig e-mailadressen en facebook vriendjes
Op facebook zijn we te vinden onder de naam "Noordelijk-SGW"
Dus: zegt het voort, zegt het voort...! :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 09:30

Ik ben al wel FB vriendje :D
Hebben jullie al enig idee waar de training van 30 april gehouden gaat worden? :)