[HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Eindsprint gemist?
[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.
Voor algemene vragen kan je terecht in de Wiki of bij de FAQ van het SGW-gedeelte.
Met het seizoen voor de zijn wij weer in opperbest humeur
_lautje_
_noor
Paarden: Wotherspoon & King John.
Doelen: Uiteraard alles heel houden.
Jer: in 2012 gaan we knallen! Ik hoop flink wat punten te gaan halen in het Z2 dressuur en L springen. Verder staat in 2012 ook ons M-SGW debuut gepland.
King John: lekker in de opfok!

_sim_
Annetje
AntheaV
Paard: Waihilleke (a.k.a Draak) & Yentil
Doelen: Paardjes en mezelf gezond houden. Verder vooral genieten van het rijden en hopelijk M2 dressuurprikken

beli
Bianca1980
Paarden: Bull’s Eyes.
Doelen: Heb niet echt een "vast" doel, gewoon genieten van mijn Bulleke en gezond houden, lekker in de L SGW blijven rijden en met springen B en in het L een goed ritme leren krijgen, met dressuur gaan we de Z verder verkennen en de puntjes op de i zetten.

Caro29
Paarden White Leva, Gio en Leta (Gio's moeder).
Doelen: Alles heel houden en winstpunten rijden in de M2, M springen en M cross met White Leva. Gio hoeft alleen maar jong te zijn en lekker te groeien. Leta mag lekker genieten van haar pensioen en wie weet wat we nog gaan doen.

bvw
Paarden: Tutje (Helvetia), Wiso (Wisoravetia E) & Frits (Marlando E).
Doelen: Debuut voor mij en Frits in de L-SGW staat gepland. Mijn doel is met lekker rondrijden en zorgen dat Frits met vertrouwen door het water gaat. Wiso start ik dit seizoen niet meer in de cross vanwege een blessure en Tutje is met zwangerschapsverlof.

CoriienRN

Daniielle_
Paarden: Tessa en A Perfect Match (goofy)
Doel: Met Perfect veel trainingen meedoen en genieten van een hopelijk mooi seizoen.
Met Tessa het crossen serieus doorzetten en zien wat er van terecht komt.

eef_bam

EvelienH
Paarden: Capri, Crime Scene, Wendalie en Floris.
Doelen: Ten eerste de paarden en mezelf heel houden en daarnaast Capri 1* starten en Crime Scene lekker door trainen en eind van het seizoen een keer starten.

evony

floor01
freggle_edge
Ooit begonnen met crossen met mijn D-pony Freggle, zelfs tussen de paarden deed hij leuk mee maar op een gegeven moment mocht hij lekker met pensioen. Het SGW virus raak je niet meer kwijt en daarom kwam The Edge.
Dressuur rijden in de ring doen we alleen tijdens SGW wedstrijden, thuis trainen we hier hard voor. Springparcoursen doen we sinds het voorjaar af en toe en we staan nu B+7. Niet alle parcoursen gaan even vlekkeloos, dus we trainen vrolijk verder. SGW is hem op het lijf geschreven en na 3 crossen staat de tellen op B+3. We hopen eind 2012 het cross seizoen in het L af te sluiten

hennydehart
Paard: Maximiliano
Doel: Max is net genezen van een blessure. We zijn nog aan het opbouwen. Ons doel van dit jaar is hem goed te houden. Zodra dit zo is in het L te gaan springen en wie weet nog punten voor de L SGW te kunnen halen....

Hilde_
Paarden: Catweazle & Cinderella
Doel: Lekker doortrainen met beide paarden!

joki
paard: Royal Ferrose
Royal Ferrose, ofwel Ferrose, heb ik nu vanaf 2008. Op het moment zijn we M2 dressuur, B springen en hopen heel hard dit jaar toch echt eens officieel sgw te mogen gaan starten. Mijn doelen zijn naast ons allebei heel, gezond en gelukkig te houden, om de M2 door te komen. Ik hoop voor het volgende topic wel Z1 startgerechtigd te zijn. Een winstpunt halen in het B springen zodat ik eindelijk een keer officieel mag crossen zou ook wel heel leuk zijn. En dan gewoon lekker gaan knallen in de sgw.

kris

kimdepim

Leliaardje
Pony's: Giga van de Leliaard (foto) en Easter van de Leliaard actief in SGW, daarnaast verschillende Connemara's in de fokkerij.
Doelen: gezond houden en blijven en met Giga lekker in de L SGW rijden dit jaar. Daarnaast hopelijk twee leuke veulens.

Lielle
MargreetW
Margriet_

Mister T
Paarden: Mister T (Tim)
Doelen: mezelf fit krijgen na een blessure en dan Tim officieel starten in het springen en cross.

mistid

mootje
Muts_Marijke
Op dit moment gaat het goed met ons. Concoursen gaan we even niet meer starten de aankomende tijd. Hopelijk blijf ik me fit voelen en kan ik nog een hele tijd door blijven rijden. Als het straks niet meer wil mag Geert met Zeus spelen en hij gaat hem dan ook uitbrengen op concours.

Renske
rowo

sannnn
Paard: Whatever
Doelen: Fit aan het nieuwe seizoen beginnen en in de SGW richting het M trainen met een overstap ergens dit jaar! Springen lekker in het L blijven en dressuur hopelijk richting de L2

sanurie
Paard: Urban
Doelen: Me laatste wp in het B dressuur halen en dan lekker L1 starten. Verder zo een trainingsplan/wedstrijdplan te maken zodat het beste resultaat er uit komt. Vooral dressuur is een aandachtspunt!
En verder het buitenseizoen crosswedstrijden rijden en tussendoor minder wedstrijden.

Snoekiej

sultank
Sussie85

TeeGee
Texelse
Tientjeh
viefdepief
Paarden: Wedgewood (Woll) en GG
Doelen voor 2012: Een winstpunt in het M1, L gaan springen en voor het eerst officieel van start in de SGW

watapatja
Paarden: Watapatja
Doelen: Watapatja ZZ-L dressuur M springen en L SGW & natuurlijk alles heel houden en zonder blessures het jaar door.

weule
Paarden: Winola M, Blingh Blingh M, Cynola M, Cinola M en Dynola M, Giorgio Armani M en Gynola M.
Doelen: volgend jaar 3 gezonde veulens en het zo goed mogelijk verder opleiden van deze jonge dressuurpaarden. Daarnaast verkoop van Blingh Blingh M en Dynola M.
Weule's eerste cross ervaring…

xxitsmexx
paarden: Oliver – Zoeff – Baylando
lekker met de paarden gaan trainen en kijken hoe ver we kunnen komen. Nu van de winter weer wat dressuur/spring wedstrijden en dan van de zomer naar de grotere concoursen en naar sgw wedstrijden. En natuurlijk gezond/heel blijven en plezier houden met het rijden = Lol met je knol

Veel Plezier!