Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:De sportive high rider heb ik ook gehad, maar bij mij laat de zool op een gegeven moment los van de laars. Dat heb ik tot nu toe met elk paar gehad. Da's minder.
_Sim_ schreef:Ik heb Ariat's, de insulated versie. Heerlijk laarzen, zeer comfortabel voetbed zoals je van Ariat mag verwachten en prima pasvorm. Ze blijven mooi (ik heb een paar voor wedstrijden, cross, spring en dressuur ik mee) en ik heb een paar voor dagelijks gebruik. Mij bevallen ze erg goed!
viefdepief schreef:Dat zou dan inderdaad niet mogen suikermeisje
Ik pak soms nog wel eens per ongeluk de bakrand (ruw hout mee) en zelfs daar kunnen die van mij gelukkig best goed tegen
Casarell schreef:Ik heb zelf de MH Richmond Highrider en die doen het na 3 jaar nog steeds![]()
Geen leer wat scheurt, geen rits die het begeeft, geen zool die los laat en geen veters die kapot zijn..
Gebruik ze nu ook nog steeds voor de wedstrijden (ze zijn dus nog erg netjes), al wil ik onderhand wel eens wat nieuws![]()
Had ook de Ariat Bromont gepast, maar deze sluit minder aan bij de enkel..
16easer24 schreef:Casarell schreef:Ik heb zelf de MH Richmond Highrider en die doen het na 3 jaar nog steeds![]()
Geen leer wat scheurt, geen rits die het begeeft, geen zool die los laat en geen veters die kapot zijn..
Gebruik ze nu ook nog steeds voor de wedstrijden (ze zijn dus nog erg netjes), al wil ik onderhand wel eens wat nieuws![]()
Had ook de Ariat Bromont gepast, maar deze sluit minder aan bij de enkel..
heb je toevallig een close up foto van de laars hoe die staat?
hennydehart schreef:Ik had de MH supreme! Vond het fijne zachte laarzen!
Mooi leer! Alleen zoals bij alle MH laarzen die ik gehad heb zijn de ritsen een zwak punt!
Ik heb smalle kuitjes dus de ritsen zitten absoluut niet onder spanning!
hennydehart schreef:Ik had de MH supreme! Vond het fijne zachte laarzen!
Mooi leer! Alleen zoals bij alle MH laarzen die ik gehad heb zijn de ritsen een zwak punt!
Ik heb smalle kuitjes dus de ritsen zitten absoluut niet onder spanning!
Casarell schreef:Mijn ritsen staan altijd onder spanning, maar heb er nog nooit een probleem mee gehad..
) en daar rij ik gewoon mee. Er mist 1 tandje waardoor hij makkelijk open zou kunnen scheuren zeg maar. En als de rits kapot gaat zet je er toch een andere in? Is echt niet onwijs duur ofzo! viefdepief schreef:_Sim_ schreef:Ik heb Ariat's, de insulated versie. Heerlijk laarzen, zeer comfortabel voetbed zoals je van Ariat mag verwachten en prima pasvorm. Ze blijven mooi (ik heb een paar voor wedstrijden, cross, spring en dressuur ik mee) en ik heb een paar voor dagelijks gebruik. Mij bevallen ze erg goed!
Ik ga hier helemaal in mee. Ben er echt heel erg over te spreken!