[SGW] Tripalon Gorssel 18 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Tripalon Gorssel 18 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 17:51

Zijn er mensen die ervaring hebben of gaan naar de tripalon in Gorssel, heb net een mailtje de deur uit gedaan, of het mogelijk is om de tripalon met zijn tweeen te rijden, maar zowiezo ben ik van plan om te gaan :)

Dus nog meer gorsselgangers? of mensen met ervaringen uit voorgaande jaren :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:01

Ik ga ook mee doen, dit jaar voor het eerst. Dus met ervaringen over voorgaande jaren kan ik je niet helpen.

Ben er nog niet over uit welk paard en klasse..

Valyra

Re: Tripalon Gorssel 18 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:24

Ik heb vorig jaar meegedaan in mn eentje, maar je kan ook als groep.

Ik vond het een erg leuke oefencross, maar echt uitdagende hindernissen staan er niet in als je het met een B cross vergelijkt. Maar het is wel gewoon lekker een lange buitenrit met hindernissen zeg maar ;) Je moet ook over een spoorweg overgang, maar daar staan mensen om alles in de gaten te houden, net zoals bij de andere oversteek punten.

Ik wilde eerst eigenlijk L starten maar ik ga samen met mn zusje en haar groene paard dus doe nu gewoon B en ga met haar samen. (Al ga ik persoonlijk liever altijd alleen ;))

Het vraagprogramma staat op de KNHS site, ik heb me vanmorgen opgegeven :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:28

Is de L goed te doen? Op welke hoogte staat dat?
Ik doe waarschijnlijk mee met Tessa, even kijken of ze conditie genoeg heeft om weer sgw's te gaan starten.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:31

ben er al een aantal jaren met de pony geweest, vind het altijd erg leuk!
ik rij samen met een clubgenootje en starten B groen bij de paarden, ben met het paard nog niet eerder daar geweest.

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:53

Start er dit jaar voor het eerst. Doe mee in de klasse B paarden groen. :)

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:08

Danielle er staat op het vraagprogramma dat de B paarden 80 cm is maar het stond bijna allemaal wel een stuk lager. Mijn zusje heeft volgens mij op hippisch-shot.nl nog foto's staan van verschillende hindernissen van vorig jaar. De vaste hindernissen werden niet verhoogd voor de paarden volgens mij ;)

katje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:12

Ik wil dit jaar ook meedoen met mijn nieuwe aanwinst in de klasse Paarden Groen. *\o/*

Is het jullie trouwens gelukt om via de KNHS site in te schrijven?
Ik werd er geen wijs uit en heb uiteindelijk maar een mail gestuurd naar het secretariaat van Gorssel.
Ik hoop dat het goed gaat met mijn inschrijving.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:22

Mij lukte het ook niet om in te schrijven via de knhs. Heb ook gewoon een mail gestuurd en daarin om bevestiging gevraagd. Wacht dus even af of ik antwoord krijg ;)

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:25

Heb zoals aangegeven het inschrijfformulier opgestuurd, volgens mij was dat ook de bedoeling, want anders was het ook niet mogelijk.

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:40

Leuk! Ik hoop dit jaar met mijn gup mee te kunnen doen samen met een stalgenootje en een heus 'begeleiderspaard'! Het wordt de eerste keer dat mijn paard mee mag op tripalon, dus ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 22:27

Ik heb ook secretariaat gemaild... Maar heb nog geen antwoord. Komt vast snel!

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:45

shirleyp schreef:
Leuk! Ik hoop dit jaar met mijn gup mee te kunnen doen samen met een stalgenootje en een heus 'begeleiderspaard'! Het wordt de eerste keer dat mijn paard mee mag op tripalon, dus ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat!

Hier meldt zich het stalgenootje met heus "begeleiderspaard" :D Shirley: Komt wel goed schatje :j Die ouwe en ik gaan jullie een mooi debuut bezorgen. Illes en ik hebben er in ieder geval zin in. En hij neemt de taak van begeleiderspaard altijd erg serieus _/-\o_

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:53

Illusion1990 schreef:
shirleyp schreef:

Hier meldt zich het stalgenootje met heus "begeleiderspaard" :D Shirley: Komt wel goed schatje :j Die ouwe en ik gaan jullie een mooi debuut bezorgen. Illes en ik hebben er in ieder geval zin in. En hij neemt de taak van begeleiderspaard altijd erg serieus _/-\o_

Haha! Heb er zin in!

Weet iemand hier misschien wat er wordt bedoeld met 'opdrachten'? In het vraagprogramma staat zoiets, dat je tijdens de cross eenvoudige hindernissen tegenkomt en opdrachten moet doen. Of heeft Illusion1990 me dat wijs gemaakt? Ik kan via mijn ipad de boel niet openen namelijk...

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:19

Heb me ook net opgegeven via de mail, aangezien het via de KNHS alleen maar kan als je een startkaart hebt.

Ha die Illusion1990, ik wilde je net een PB sturen met de datum van Gorssel, maar zag dat je hem ondertussen ook gevonden had.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:21

Ik doe waarschijnlijk dit jaar ook mee, B-groen paarden, ook voor de eerste keer en uberhaubt mijn eerste parcour niet thuis :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:25

Is een super leuke rit! Heb hem een aantal jaar geleden gestart en toen mocht je ook met zn 2en starten :)

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:02

Heeee.... Is het vraagprogramma nu ineens van www.knhs.nl af of heb ik verkeerd gezocht? En ik meende vanochtend iets in het vraagprogramma te lezen over een lidmaatschap bij de KNHS, moet dat ook voor de klasse B-Groen? Help!

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:28

shirleyp schreef:
Heeee.... Is het vraagprogramma nu ineens van http://www.knhs.nl af of heb ik verkeerd gezocht? En ik meende vanochtend iets in het vraagprogramma te lezen over een lidmaatschap bij de KNHS, moet dat ook voor de klasse B-Groen? Help!

Yo! Relaaaaaaaaaaaaax... Staat er nog gewoon op. Zoeken op plaats en hij staat ertussen. Enne, die opdrachten, nee nee, niet verzonnen, echt gelezen.

Ik lees trouwens ook nergens iets over lid zijn van de KNHS. Wel staat er ergens dat, als je geen geldige startpas hebt, je alleen maar starten bij Groen Paarden...

Edit: Er staat inderdaad dat je aangesloten moet zijn bij een vereniging alsmede lid te zijn van de KNHS... |( Shirley!

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:35

Ik ben ook weer van de partij samen met mijn zus :D ! We hebben allebei een paard die nog heel groen zijn met het crossen, dus het wordt spannend, maar het is wel een goede oefening voor de officiële crossen die inmiddels ook zijn ingeschreven :) ! En daarbij is het op onze eigen vereniging, dus lekker dichtbij ;) !

Een foto van vorig jaar:
Afbeelding

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:53

DyonS schreef:
Ik ben ook weer van de partij samen met mijn zus :D ! We hebben allebei een paard die nog heel groen zijn met het crossen, dus het wordt spannend, maar het is wel een goede oefening voor de officiële crossen die inmiddels ook zijn ingeschreven :) ! En daarbij is het op onze eigen vereniging, dus lekker dichtbij ;) !

Een foto van vorig jaar:
Afbeelding

Oh vorig jaar was het mooi weer. Hopelijk hebben we dat dit jaar ook.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:42

Valyra schreef:
Mij lukte het ook niet om in te schrijven via de knhs. Heb ook gewoon een mail gestuurd en daarin om bevestiging gevraagd. Wacht dus even af of ik antwoord krijg ;)

ik heb zo'n inschrijfformulier van de knhs site (had ik laatst al een x opgeslagen) die ingevuld en opgestuurd, en gevraagd om een bevestiging ,en kreeg terug dat ze ons op de lijst zou zetten. voor de liefhebbers kan ik het formulier evt mailen

voor een aantal jaren geleden moest je aan het eind ringsteken maar heb dat al een paar jaar niet meer gezien

shirley volgens mij dat als jij bij een vereniging aangesloten bent je ook automatich via de vereniging knhs lid bent ;)

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:51

Vorig jaar was het inderdaad heerlijk weer! En dat ringsteken heb ik de laatste aantal jaren ook niet meer gezien :n

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:56

haha vind t ook niet zo erg dat je niet hoeft ring te steken, zou niet zo succesvol worden met dit paard :P

katje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:27

Heeft er verder iemand hier al een bevestiging van zijn/haar inschrijving?
En dan bedoel ik vooral diegenen die zich gewoon via mail hebben aangemeld.
Ik kon verder nergens een inschrijfformulier vinden namelijk.