De nieuwe data voor de groepstrainingen van Rob zijn weer bekend. Tijd dus voor een nieuw topic om te voorpret te versterken!

Locaties worden nog bekend gemaakt.
26 februari & 10 maart
3 maart 2012 Workshop Trainen met de hartslagmeter
6 & 7 april Hernen
28 & 29 april
12 & 13 mei
26 mei
Spelregels zijn simpel, alle benodigde informatie staat op de site. Inschrijven, afmelden etc kan alleen via de email sgwtraining@telfort, andere berichten verwerkt Lielle niet. Indelingen gaan op wedstrijdniveau, in overleg met Rob. Alle info wordt gepubliceerd op de site (zie de link hierboven) en er staat altijd een datum bij wanneer de mail voor het laatst is verwerkt. Op de maandag voor de training komt de indeling online.
Ik ben van plan wel elke training te gaan, maar moet nog even kijken of ik dan wel kan en zo ja welke van de twee weekenden waar je uit kunt kiezen. De Workshop Trainen met de hartslagmeter lijkt me ook super interessant.
3 maart lijkt mij ook zeer interessant. Probleem is dat het alleen op een zaterdag is dus moet ik even vrij vragen van het werk. Komt vast wel goed denk ik. 
Heb wel vast de aanmelding verzonden. Als het BN wordt rijden we maar een x verder... vanuit Maarssen is het nog wel te overzien qua afstanden.