Ik rij, nu al 8 maanden ongeveer, met een draver in hart en nieren. Ze is toch al een paar jaar van de baan , maar haar dravertrekjes zitten er toch nog altijd in. Maar ik voel dat het de laatste tijd zeker aan het verbeteren is! We krijgen ook een echte band, ze is nogal eenkennig en heeft ook een harde tijden meegemaakt vroeger, maar ik ben dus al blij met het tot nu toe behaalde resultaat
Wel, vrijdag heb ik dus even een sprongetje gewaagd en dat ging goed! Weliswaar uit een rustige draf (met springen uit galop wil ik nog eventjes wachten).
Toen ik keek op bokt zag ik foto's van cross en sgw enzo en ik begon weer eens te dromen, wat ik regelmatig doe
, en ik dacht, zou dat niet iets voor Loule zijn? 
Dus vraag ik hier maar even raad, zou het haalbaar zijn?
Ik heb namelijk graag een doel voor ogen

En hoe zou ik daar stilletjes aan kunnen op trainen, beginnen bij de basis dus...
Ik zet er even een foto bij voor de gezelligheid

Ohja, ik rijd haar soms met een thiedemanteugel, omdat de bazin daar nogal op gesteld was voor de eerste keer aan de zee, maar ze was zooo braaf! Het had zeker zonder gekund.

Oei, sorry, weet niet hoe je hem kan draaien
Soms zijn het net normale paarden
Waarom niet? Maar bedenk wel dat SGW uit meer bestaat dan een cross. En een sprongetje is nog geen springparcours.