[SGW] sgw tot wanneer gaat dat door?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loveruby

sgw tot wanneer gaat dat door?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 08:47

Ik wil graag een begginers crosstraining een x volgen met mijn c-pony,
maar ik vroeg me dus af wanneer stopt het seizoen en wanneer begint het weer , want als het kan zou ik het in november een keer willen doen of zou dat al te laat zijn? en als het al bijna stopt , zijn er dan ook indoorcross?

Ook als iemand een goede sgw trainer weet in de omgeving brabant wil je me de telefoonnummer dan ook doorgeven, en als je een indoorcross enzo weet , ook de datums doorgeven :)

Dankje wel *\o/*

Lielle

Re: sgw tot wanneer gaat dat door?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:52

het seizoen is bijna voorbij, zowel voor de wedstrijden als voor de trainingen. Je kunt wel privelessen afspreken, een optie is Rob Janssen die bij Nijmegen zit (www.heumstede.nl) De eerste wedstrijden zijn weer in maart, de trainingen beginnen in februari meestal.

Indoorcrossen zijn er wel, data kun je het beste bekijken op www.wedstrijdplatform.nl In Brabant is er alleen Indoor Wanroy, rond de Kerst. Daar kun je meedoen aan een groepstraining, om in de wedstrijd te kunnen starten moet je (formeel) al een keer gecrosst hebben.

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:57

Eerste weekend november is de laatste cross, volgend jaar maart begint het weer.

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:30

Op 28, 29 en 30 december is indoorcross Deurne. Dit was voorheen indoorcross Wanroij, maar is verplaatst naar NHB Deurne. Op de 28e kun je een training volgen (o.a. van Fried van Stiphout en Rob Janssen), op de 29e is dressuur en (een groot deel van) springen en op de 30e vindt de cross plaats. Afgelopen jaar hebben ook vele ruiters mee gedaan die nog nooit een crosswedstrijd hebben gereden, echter de training op 28 december is dan wel aan te raden! Ik zou dit voor alle zekerheid wel even bij het secretariaat checken. Voor degene die verder weg wonen is er een stallingsmogelijkheid op Deurne zelf.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:06

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:21

Wendela Schlimmer blijft in ede ook het hele jaar door les geven. Het ijs lag vorig jaar op het water, maar mn les ging gewoon door!

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 07:46

Even navraag gedaan voor indoorcross Deurne. Je moet idd een keer officieel een crosswedstrijd hebben gestart. De nieuwe site is ondertussen online: www.indoorsgw.nl Via startlijsten kun je je al opgeven.

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:29

Donna organiseert al vele jaren in Moordrecht crosstrainingen.In de winter gaan die gewoon door. Zaterdag 22 oktober zou je nog mee kunnen doen als je snel contact opneemt via:

donna.oudshoorn@hotmail.com