Ik ook, even afwachten of knollie beter is en dan doen we 50/60 mee want kunnen dat andere weekend niet.
moonwolf
Geplaatst: 11-10-11 23:38
Hoop het wel voor je RustyK. Want het is echt superleuk om mee te doen. Ikzelf doe ook weer mee
MelanieB
Geplaatst: 11-10-11 23:42
Hmm zit sterk te denken om de 22e mee te doen met mn mini's maar ben bang dat dat nog wat te snel is, even over denken, kon de vorige keer niet (naja eigs wel want mn wedstrijd werd afgelast maar was al te laat ). (mennen)
Misschien de 29e maar heb savonds springwedstrijd dus dat zou echt alleen kunnen als ik tijden weet haha. Lastig.
jammer dat mijn auto nog geen trekhaak heeft. Zonder BE kan ik de auto van mn paps niet meenemen, die moet dan rijden en die moet beide dagen werken. Anders had ik graag meegedaan.
Ik las ook ergens dat er 1 bak is om in te rijden, en dan die kleinere om in te springen, waar je dan maar 10min van te voren in mag met 3 ponys ofzo? Vind ik een super idee, want mijn knollie racet nogal op de hindernis af dus afentoe wel bang dat ik een paard mee zo scheppen ofzo hahah
De 22ste doe ik niet mee, de 29ste misschien, nog eventjes kijken want heb dan 4 weken achter elkaar wedstrijd xD
ik heb me ook ingeschreven voor de 30 - 40 van de 22ste mijn paard heeft amper spring ervaring dus laten we maar laag beginnen.
Had nog even een vraagje, mag je op elk soort bit starten? Of zijn hier nog eisen aan verbonden.
arizonagreen
Geplaatst: 12-10-11 17:54
Gezllig @Kady1 , weet ik tenminste dat k niet de enige ben die met een pony start met amper spring ervaring! Afgelopen zondag heeft mn pony meer hindernissen gezien dan in zn hele leven, we hebben pas 5/6 x gesprongen ofzo
trouwens, zie dat je in baarle woont! Misschien komen we je nog tegen onderweg haha Mijn pony staat in Chaam
Ach ik doe mee voor de lol en als het niet goed gaat dan gaat het niet goed, maar ik ga wel van de week wat hindernisjes nemen om in de stemming te komen.
Ik ben er ws ook weer bij als fotograaf.. Nu nog druk bezig met bewerken van de afgelopen keer
arizonagreen
Geplaatst: 12-10-11 17:59
haha ik ken het, vorrige week ookal meegedaan voor de lol en de ervaring, en we zijn laatste geworden, maar alsnog liep k met een smile van oor tot oor, ben allang blij als mn pony alles springt