Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, eenmaal aangekomen hadden we veel ruimte om te parkeren, voor de vrachtwagens was er meer plek dan voor de trailers, maar gód wat was dat ver lopen van de dressuur - springen - cross zeg! Maar afijn, pony was niet in haar beste doen vandaag, erg nukkig en wilde totaal niet stilstaan. Ondanks wat druk en nerveus gedrag toch heel fijn gedressuurd, met het losrijden ging het super, ondanks dat er een beetje weinig plek was vergeleken met het aantal combinaties die los moesten rijden, maar dat is maar een klein dingetje natuurlijk.
. 
proficiat!
)
!! en voor alle mindere resultaten

Snel goedgedaan en na even kort losrijden de ring in. Ging nog best redelijk, en daarna hadden we álle tijd voor we moesten springen. In de tussentijd heb ik twee keer de cross gelopen. Tijdens de eerste ronde waren de B-pony’s bezig en liep ik achterin waar een paar hindernissen stonden die niet meededen in deze klasse. Daar stond een rijtje paaltjes met lint ertussen om het crosspad van een zandweg af te scheiden. Toen ik daar liep passeerde net een pony die het laatste paaltje aantikte en daardoor viel het hele rijtje paaltjes om, zo op het crosspad. Samen met een paar andere verkenners hebben we de paaltjes weer overeind gezet, maar ik maakte me wel zorgen omdat er niemand bij zat. Als wij ze niet overeind gezet hadden dan hadden ze er nog gelegen als de volgende pony kwam. Ik maakte me zorgen dat het nog een keer zou gebeuren terwijl er niemand in de buurt was. Daarom heb ik het maar even aan de organisatie gemeld. Daar werd gelukkig heel goed op gereageerd (ik voel me al snel een zeur om iets te gaan melden, maar hierover maakte ik me echt zorgen). Ze zouden er meteen iemand heensturen. En toen ik de tweede ronde crossverkende zaten er al mensen bij.
Maar toen hoorde ik van de omroeper dat we hindernis 6 gemist hadden. Ik snapte eerst helemaal niet welke hindernis dat dan moest zijn…
Maar toen viel het kwartje.
Ik was zo bezig met zorgen maken om de route van de pony’s dat ik alleen nog maar aan die route dacht en niet in de gaten had dat de B-paarden daar bij die paaltjes wèl een hindernis moesten springen. Jammer, maar ja… De cross zelf was lekker gegaan en ik reed toch HC. Bij de dierenarts had hij weer hartslag 52!