Ik wil op korte termijn nieuwe bodyprotectors gaan passen om een goed zittende nieuwe aan te schaffen. Ik denk aan de hows, rodney powell, charles owen, airowear, etc. Weet iemand waar een goede en deskundige ruitershop zit (liefst in brabant) die deze merken verkoopt en waar ik deze kan passen en mezelf goed kan laten adviseren?
Ik heb de mijne gekocht bij Canter Equipment (zit hier ook op bokt) Zit dat wel niet in Brabant, maar is absoluut de moeite waard om een keer naartoe te rijden. Ze heeft verschillende modellen om te passen en kan je goed adviseren. Ze staat ook regelmatig met een kraam op SGW, wellicht kun je daar een keer afspreken.
linky
Geplaatst: 05-08-11 11:30
Ik heb hem ook van Canter-equipment, goede voorlichting en service! Ben er vanuit Groningen heen gereden...................... maar 't was de moeite waard.
Ik heb mijne van een gewone winkel maar mijn volgende komt zeker van canter want die ik nu heb is eigenlijk net te lang voor mij dus ben er gewoon net niet goed genoeg in geadviseerd voor mijn gevoel
Ik ben toen ik toch wat andere spullen nodig had in een ruitersportwinkel gaan passen, en heb daarna gewacht tot ik de BP die ik wilde in de aanbieding of op marktplaats tegen kwam. Nu heb ik een (10x gedragen) racesafe voor 65 euri, scheelt toch behoorlijk.
Ik heb hem ook bij Canter gekocht. Heb de How's Racesafe
Ibonn
Geplaatst: 05-08-11 21:46
De Eventingshop
Ondanks het .be is de webwinkel in NL gevestigd, net onder Venlo en Suzanne maakt ook afspraken om te passen. Er is nog geen winkel maar je kan de spullen wel op afspraak komen bekijken. http://www.eventingshop.be
Bedankt allemaal! Ik heb inmiddels een afspraak voor as maandag bij Canter Equipment voor een passessie en advies. Ben benieuwd...moet er anderhalf uur voor rijden.....