[SGW] Baarle Nassau? les?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Baarle Nassau? les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 20:38

Hee,

ik zoek een locatie in noord-brabant dus ik kwam uit bij baarle nassau, maar nu ben ik echt een groentje, ik kon de site van hun nergens vinden? Ik zoek dus een (beginner)crossles, iemand eens site of informatie hierover? (of van een ander crossterein in NB)

sorry als dit zo vaag klinkt maar ik wist even geen raad meer...

Anoniem

Re: Baarle Nassau? les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 20:59

Is hernen voor je te doen? daar geeft Rob Janssen les. Hij is echt een top instructeur!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 21:29

Anoniem schreef:
Is hernen voor je te doen? daar geeft Rob Janssen les. Hij is echt een top instructeur!

dat is ook nog wel te doen, maar de site opent niet, heeft er iemand een idee hoeveel de prijs is van zo'n crossles?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 21:30

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 00:07

Edith Tuytelaars is de dochter van de terreineigenaar Max Tuytelaars en zij geeft les op hun oefenterrein. Hun contactgegevens:

Oefenterrein Tuytelaars

013-5081429
Groot Bedaf 5
5111 PG Baarle Nassau

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 09:43

Max_en_Max schreef:
Anoniem schreef:

dat is ook nog wel te doen, maar de site opent niet, heeft er iemand een idee hoeveel de prijs is van zo'n crossles?

de groepstrainingen (door het hele land) zijn 20 euro + terreinkosten, data voor het najaar komen binnenkort. Priveles in Hernen wordt hierboven al genoemd.

Anne_Ciska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:56

Ik heb zelf mijn eerste crosslessen bij tuytelaars gehad. Zijn echt super trainingen en ze kijken echt naar je niveau. Meestal stippelen ze een route uit. En als je dingen nog spannend vind sla je die over. En als het te makkelijk is kan je samen met hun over andere hindernissen overleggen. En als iets minder gaat krijg je hele fijne begeleiding