Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig viel het mee zelfs nog 170 ...

. Terwijl we naar het springen gingen, zagen we een redelijk donkere wolk aankomen................ nou dat hebben we geweten: stond net de hindernis in een kruisje te veranderen en toen kwam me er toch een bak met water naar beneden. Heel verschrikkelijk. We zijn echt tot op het hemd (was simpel want ik had alleen een T-shirt aan) nat geregend. Ik kon gelukkig met m'n camera bij iemand onder een paraplu schuilen, dus ik heb toch nog springfoto's kunnen maken. Oh ja, springen was foutloos, op twee plekken binnendoor gereden en daardoor ook binnen de tijd.
. Nou ja, het was in ieder geval toppie om te zien: Giga sprong alles zonder twijfel. Heerlijk. In galop zelfs de waterbak in, alleen in het water gaat ze dan in draf. En dan de berg op en hindernis 9 springen was best zwaar. Maar daar zie je het verschil met vorig jaar: ze springt dan wel gewoon, dus dat was super.
. We zijn helemaal toppie trots op het Giga-monster.
.En Jobke natuurlijk, leuk! En ik heb Jetske nog op de foto (in de cross) en Margriet ook (in springpacours).

helaas een weigering op het water en op 13, maar beide echt mn eigen onzekerheid... Ik ben wel ingehaald, maar ik heb echt genoten. Kortom: de cross uitgereden en geslaagd voor het militair ruiterbewijs in zilver 
) en Marieke met Otto, zag er bij beide simpel uit. Ik doe het jullie in ieder geval voorlopig nog niet na, maar kan me de kick ervan nu bijzonder goed voorstellen! 

!
. Lekker dat je fijn gesprongen en gecrosst hebt!
. Zag er soepel uit!!
tientjeh schreef:Leliaardje, zat jij dan bij Sim en Sannn?
Ik had een rode trui aan (had in m'n T-shirt in de wolkbreuk gestaan, die was dus echt doorweekt. Gelukkig had Paul een trui om z'n middel geknoopt: kon ik nog iets droogs aan
).
.