Mel, die regel bestaat niet meer Je mag in principe al een jaar van te voren openen als je dat leuk vind, of het effectief is is een tweede.
Ik had me opgegeven voor de BB, maar mijn paard is geblesseerd dus hoogstwaarschijnlijk zijn we dan nog niet aan crossen toe. Ik ben wel sowieso heel erg benieuwd naar het terein, dus ik wil wel gaan kijken.
mvmmlj
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-11 21:39
oh gelukkig dacht even dat ik me niet aan de regels hield
ik doe mee in de klasse bb dit jaar nog in de oefen klasse volgend jaar wil ik officeel gaan starten maar eerst nog een paar keer goed oefenen
Ik doe als goed is mee bij de B pony's!!! Heb coupons opgestuurd toen, dus neem aan dat die gewoon netjes zijn aangenomen. Heb er ontzetten veel zin in!!! Volgende week donderdag gaan ik nog met de club naar de KNHS, eens kijken of ik foto's kan maken!!!!
Ik twijfel nog of ik mee gaan doen met de oefencross. Vernieuwde hindernissen zien er trouwens voor zover ik kon zien/ oordelen goed uit! Jammer genoeg zijn alleen de nieuwe gedeeltes (nieuwe waterbak, brug etc) nog niet 'vrijgegeven'. Die mogen pas na de SGW in juli gebruikt worden kreeg ik gisteravond op crosstraining van mijn instructie te horen.
staat niet op startlijsten? ik moet ze even bellen want weet niet zeker of ik nou wel of niet was opgeven. waar kan ik dat vinden? als het nog kan, of toch al opgegeven was doe ik mee in De B/E pony's
Ik heb me ook opgegeven voor de B paarden, maar paard staat ook te koop dus weet niet of ik d'r tegen die tijd nog heb! Heb ook instructieweek daar over 2 weken, wel jammer als we het nieuwe crossterrein nog niet uit mogen proberen..
romy_b
Geplaatst: 22-06-11 00:43
Als je BB mee zou doen, moet je daar startkaart voor hebben?
Voor de BB hoef je geen startkaart te hebben maar moet je wel lid zijn van de KNHS volgens mij..
romy_b
Geplaatst: 22-06-11 00:50
Oke, dankje voor de snelle reactie. Alleen waar kan ik wat meer informatie vinden, heb al even gezocht maar tot nu toe niks gevonden. Is het ook voor pony's?