Zoals elk jaar wordt ook in 2011 in het derde weekend van augustus SGW Dijkgatbos georganiseerd.
Op 20 en 21 augustus 2011 kan gestart worden in de volgende rubrieken:
Zaterdag 20 augustus Paarden klassen Z, M en L. Pony's klassen Z, M en L.
Zondag 21 augustus Paarden klasse B Pony's klasse B
Daarnaast bestaat er de mogelijkheid om op 6 of 7 augustus een oefencross te rijden!
Je kunt je opgeven door een ingevulde startcoupon te sturen aan: Stichting SGW Dijkgatbos T.a.v. de heer R. Langedijk Nieuweweg 51 1674 PN Opperdoes
Voor meer informatie, foto's van de hindernissen, vraagprogramma, deelnemerslijster en meer: http://www.sgwdijkgatbos.nl Graag tot ziens in het Dijkgatbos op 20-21 augustus 2011!
ik doe mee in de B misschien met 2 paarden heb er ook al zin in hoor vind het altijd een leuke cross!!
mireilledons
Geplaatst: 09-06-11 15:38
Ik hoop mij direct na Vlietlanden op te geven voor zowel de oefencross als de SGW. Zowel mijn paard als ik debuteren in Vlietlanden in de SGW-sport, dus wil niet al te enthousiast allemaal SGW's inschrijven met als risico dat we er niks van brouwen in real life... Tot nu toe alleen Vlietlanden, Maarsbergen en Texel opgegeven .
volgensmij hebben wij daar Z pony's opgegeven en denk ook nog L pony's
Morrie05
Geplaatst: 10-06-11 08:53
Voor de oefencross moest je toch een kopie van je dressuurcoupon opsturen? En krijg je dan ook nog reactie??
Edit heb me vragen al gevonden op de site..
Alleen wilde nog vragen of dit een leuke cross is om voor het eerst officiële te doen???
Laatst bijgewerkt door Morrie05 op 10-06-11 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Puera
Geplaatst: 10-06-11 08:58
Ik heb mijn coupon voor de B opgestuurd en meteen ook opgegeven voor de oefencross op zondag. Je moet inderdaad een kopie opsturen als je alleen de oefencross rijdt. Reactie krijg je niet, dacht ik.
Ehm... ik heb 'm zelf nog nooit gereden. Maar ben al wel een aantal keren geweest te groomen. Vorig jaar stond er voor de B een best pittige cross, vond ik. Dus vind 't moeilijk te zeggen...
Als je de oefencross rijdt, heeft je paard 't bos en de waterbak al gezien, dat is altijd een voordeel vind ik.
moet je zo'n kopie opsturen van een gebruikte coupon? want heb me al gewoon opgegeven voor de gewone cross maar vergeten me ook op te geven voor de oefencross. Dus wilde me eigenlijk gewoon even via de mail opgeven.
Hij is nu wel op vakantie, dus het kan even duren voor je reactie krijgt
Sannnn
Geplaatst: 10-06-11 15:12
Ik heb me opgegeven voor het L paarden. Misschien dat ik me alleen nog afmeld omdat ik waarschijnlijk het weekend ervoor naar Brugge ga voor wedstrijd daar. Maar dat moet ik dus nog even zien!
Waar kan je opgeven voor de oefencross? Ben eindelijk eens niet op vakantie En weten mensen of dat goed te doen is als je nog nooit gecrossed hebt? Ben wel zelf wezen rijden daar hoor, gesprongen ook, maar geen ervaring met parcours.
En in het vraagprogramma voor de oefencross staat ook dat je een winstpunt moet hebben in B dressuur. Dus neem aan dat je dus in het bezit moet zijn van een startkaart