Ik zit op internet te zoeken naar de starttijden van komend weekend in Renswoude. Ik wou nl zelf misschien nog wel even gaan kijken. Weet iemand waar ik programma ed kan vinden??
Eef_Bam
Geplaatst: 30-05-11 18:42
Ik heb zelf ook al gezocht naar een start of deelnemerslijst, maar tevergeefs. Als iemand hem gevonden heeft hoor ik het ook graag!
Volgens mij wordt de startvolgorde van de cross bepaald door de uitslagen van de dressuur, dus dat kan verklaren waarom die van de cross nergens te vinden zijn. Die van de dressuur heb ik helaas ook nog niet gevonden
Zo heb ik het uiteindelijk ook gevonden, vind het echter wel leuk om juist de buitenlandse combinaties te bekijken, maar dat komt vast nog wel ergens online .
Ik ga er ook heen om te kijken! We hebben weer mazzel met het weer, vorig jaar ook al zulk lekker weer. Gaan er ook op tijd heen, zal druk zat zijn met parkeren inderdaad.
Ik ga zaterdag ook kijken! Goed dat ik nog ff op de site zag dat je geen honden mee mag nemen (ja op hoofd- en parkeerterrein wel dan)
bianca1980
Geplaatst: 03-06-11 12:40
Op de home pagina van bokt staat dat het zaterdag om 11 uur begint met de twee ster....gelukkig....kan ik een uurtje langer slapen.. Wil nog even stappen namelijk vanaaf.