Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
stond 3de
jammer want dat kostte me een 2de plek maar nu was ik 4de nog tevreden.
.
. Gelukkig mochten we met een waarschuwing verder rijden. Aangekomen op het terrein ging het verder prima. Nummer opgehaald, paard gaan zadelen, stiften in en naar het losspringen. Losspringen ging fijn. Ze gaf een goed gevoel en sprong zonder te twijfelen alles wat haar voorgeschoteld werd. De losspringhindernissen stonden hoger als het parcours, dus vol vertrouwen het parcours in. Hindernis 1 en 2 gingen prima. Nr. 3 weigert ze 1x op en nr. 4 2x, dus einde SGW voor ons. Ondek ik later bij de trailer, bij het uitdoen van de stiften, dat ze de lip van 1 van haar achterijzer in d'r hoef heeft getrapt. Geen idee waar of wanneer ze dat heeft gedaan, bij het opzadelen had ze het in ieder geval nog niet. Maar wat ben ik blij dat ik geen cross heb gereden met d'r.
Ik weet het hoe klo.te het kan zijn om voor de cross weer naar huis te mogen.
. Ben nog even wezen kijken hoe het met de rest van de BB combi's in de cross ging. Was grappig hoe jij en die andere combi elkaar iedere keer over de hindernissen hielp.