Vorig jaar hebben 2 vriendinnen en ik een crosskamp georganiseerd. Dit was een erg geslaagd weekend en daarom doen we het dit jaar weer.
Nu willen we de bokkers ook een kans geven om mee te doen!
Hier bij de uitnodigingsmail. Wil je meedoen, stuur dan even een pb met je emailadres zodat ik je de opgave gegevens door kan mailen!
Hallo allemaal,
Vanwege het grote succes van vorig jaar gaan we ook dit jaar weer op cross-kamp. Het is een weekend vol paarden, crossen en een hoop gezelligheid! Wij hebben drie weekenden gepland waar je je voor kan opgeven. Geef zowel een eerste als een tweede keuze aan voor een weekeinde, zodat je verzekerd bent van een plekje. Het is mogelijk om meerdere keren mee te gaan.
Weekeinde 1: 29 t/m 31 juli Weekeinde 2: 12 t/m 14 augustus Weekeinde 3: 2 t/m 4 september
weekeinde 1 en 2 gaan we naar Groepsaccomodatie Peppelenburg in Otterlo. Weekeinde 3 is ons reserve weekeinde - dit weekeinde gaat alleen door wanneer weekeinde 1 en 2 zijn volgeboekt. Bij voldoende deelname gaan we het 3e weekeinde naar de Woelige Stal in Ede. Het programma van alle 3 de weekeinden ziet er gelijk uit.
Aankomst op vrijdag rond half 11 met koffie,cake, broodjes en zelfgemaakte soep. S'middags is er springles in kleine groepen in de buitenbak van de accomodatie. In de avond gaan we te paard de omgeving verkennen tijdens een ontspannende buitenrit. Na de buitenrit is er weer een oergezellige en spetterende activiteit waar het nodige gelachen kan worden. Ook voor de nodige versnaperingen tijdens deze gezellige avond wordt gezorgd.
Zaterdag; te paard door het bos naar het cross-terrein voor een cross-training, hier zijn 3 waterbakken op en afsprongen, greppels, heg, bomen, picknicktafel, heksenoog echt te veel om op te noemen. Het crossterrein is geschikt voor alle niveaus ook voor beginnende crossers of jonge paarden is hier genoeg te zien en ervaring op te doen op elk niveau. De trainingen worden ingedeeld naar niveau. Mocht je nu wel graag meewillen maar weet je nog niet of je het terrein in wilt, dan kunnen we in overleg en bij voldoende belangstelling hier een leuke buitenrit van maken. Na alle lichamelijke inspanningen van deze dag hebben we wel een lekkere BBQ verdiend en de avond zal ook weer afgesloten worden met een activiteit.
Zondag; een heerlijke lange buitenrit in kleine groepen over de VELUWE! Heide, brede zandpaden, smalle slingerpaardjes in het bos enz, enz, een betere voorbereiding voor je cross-wedstrijden kan je je niet bedenken! En ook zonder een cross-wedstrijd in het vooruitzicht is het heel gaaf en gezellig om heerlijk op de veluwe te rijden! Bij thuiskomst lekker warm eten voor we vertrekken naar het noorden.
De kosten van dit weekeinde zijn € 175,00 dit is inclusief alles, trainingen, les, gebruik cross-terrein eten en drinken. (excl. alcohol en beperkt frisdrank)
Geef je op voor 1 juni!
Kijk voor sfeer foto's op hyves: wieneke's crossteam
groeten Saskia, Gezina en Wieneke
OOK AL HEB JE NOG NOOIT GECROSST EN JE VIND T SPANNEND, BEN JE VAN HARTE WELKOM OM EENS KENNIS TE MAKEN MET DEZE LEUKE TAK VAN DE PAARDEN SPORT.
Wow dat lijkt me zo leuk! ik zoek nog naar een ponykamp samen met mijn vriendin waar je lekker met je paard kan crossen! Alleen ik denk niet dat deze mag omdat hij zo ver is
De eerste 2 weekenden staan vast. Daar kun je je voor opgeven. Het laatste weekend is een reserve weekend. Mochten de eerste 2 vol zijn is daar nog een uitwijk mogelijkheid.
Ja, de prijs is alles incl. Alleen de drankjes die je savonds drinkt zijn voor een deel voor je eigen rekening. Ook is er de mogelijkheid om je paard op t land te zetten ipv stal. Dit scheelt iets in de kosten. De paarden hoeven niet samen te staan.
Dat klinkt inderdaad erg leuk. Ik zou graag meegaan, maar ik heb nu nog geen eigen paard. Over 2 weken heb ik denk ik een eigen paard, als alles doorgaat. Maar dan ga ik denk ik liever volgend jaar, dan kan ik eerst een beetje een band opbouwen enzo