Ik ben een studente van het Van Hall Larenstein. 9 juli gaan wij voor onze stage een oefencross organiseren. Deze oefencross zal plaatsvinden op het PTC+ te Oenkerk.
Nu willen wij graag iemand vinden die eerst een clinic kan/wil geven voor de ruiters/amazones. Hierbij is het de bedoeling dat de ruiters/amazones eerst begeleiding krijgen bij alle hindernissen zodat ze daarna zelfstandig het parcours kunnen rijden.
Kortom ik ben op zoek naar iemand die ruiters/amazones instructie kan geven bij de hindernissen.
Groeten Jarlene
Puera
Geplaatst: 29-04-11 08:41
Ik denk dat je topic meer op z'n plaats is bij het SGW-deel. Zoek je mensen uit de regio? Hoeveel lessen wil je gaan geven?
Die clinic is alleen voor de dag van ook de oefencross. Die dag is de planning dat er eerst een clinic gegeven wordt voor de ruiters/amazones en dat ze daarna het hele parcours zelfstandig kunnen rijden
dus alleen voor 9 juli. 1 keer. hoe vaak die clinic die dag zal plaatsvinden hangt af van het aantal deelnemers.
Hee wat leuk dat jullie ook een cross doen! Ik ben een van de studentes die de cross vorig jaar heeft georganiseerd en mijn tip is allereerst kijk of er (inter)nationale wedstrijden zijn in dat weekend, want dat beperkt vaak het aantal mogelijkheden nogal Bij ons heeft Monique Hazeleger de clinic gegeven, wat een groot succes was dus wie weet heeft ze weer zin om te komen