[SGW] Beetje laat: [SGW]Starttijden Etten-Leur 10 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Beetje laat: [SGW]Starttijden Etten-Leur 10 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 15:45

Hier is het starttijdentopic van Etten-Leur voor 10 april.

De starttijden van Etten-Leur staan op de site. Wil jij ook in dit starttijdentopic worden vermeld?
Stuur mij dan een PB met je gegevens in deze volgorde: Dag waarop je start, Klasse/catagorie, startnr., naam, boktnaam, naam paard, ringnr, en je tijden (dr, spr, cr).

Voorbeeld:
Zaterdag, L-paarden
|145|Marije Hoogland|Nickeltje |Nicolle| 7|11.07|15.38|15.58|

Het zou mij heel erg helpen als je ze ook in dit formaat aanlevert, dan kan ik gewoon knippen en plakken ;). Dus kopieer het voorbeeld en typ je eigen gegevens er over heen.

Berichten die niet de juiste volgorde/gegevens bevatten worden niet verwerkt. }>
Starttijden die in het voorbesprekingstopic (of elders) worden vermeld, worden verwijderd.
Let op! Het kan even duren voor je gegevens zijn verwerkt. Onderaan het bericht zal ik altijd weergeven tot wanneer de ontvangen gegevens zijn verwerkt.

B-Paarden
Code
+----+-----------------------+-------------------+-----------------------+-----------+------+-----+
| nr |Naam                   |Boktnaam           |Naam paard             |Ring|Dr    |Spr   |Cr   |
+----+-----------------------+-------------------+-----------------------+----+------+------+-----+
| 90 |Heleen Slebos          |heleenxx           |Olivier                | 6  |11.22 |12.50 |13.20|
| 94 |Ruud Overes            |Ruud_O             |Oasis de Kerinec       | 6  |11.30 |12.58 |13.28|
| 95 |Bianca Beck            |Bianca1980         |Bull's Eyes            | 7  |11.30 |13.00 |13.30|
| 112|Jacquelijne van der Ham|venga              |Venga                  | 8  |12.00 |13.34 |14.04|
| 118|Emma Haak              |Venthe             |Venthe L.              | 6  |12.15 |13.46 |14.16|
| 145|Martine Veenendaal     |Martinev           |Nikay                  | 5  |13.07 |14.40 |15.10|
| 166|Anouk de Kok           | SplashIsLief      | Tenuta                | 6  | 13.45|15.22 |15.52|
+----+-----------------------+-------------------+-----------------------+-----------+------+-----+

-Paarden
Code
| nr |Naam                   |Boktnaam           |Naam paard             |Ring|Dr    |Spr   |Cr   |
+----+-----------------------+-------------------+-----------------------+----+------+------+-----+
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 10-04-11 20:22, in het totaal 8 keer bewerkt
Reden: Tijden toegevoegd.