[SGW] Woofwear Ultra boots - ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Woofwear Ultra boots - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 09:26

Ik ben op zoek naar ervaringen met de Woofwear Ultra boots.
Zoals een aantal hier wel weten, krijgt de Vos wondjes van de achterbeschermers. Vorig jaar heb ik alle najaarscrossen met kogelbeschermers die rondom gaan (de pro's) gereden. De pro beschermers bevallen mij in de cross niet, daar komt veel te gemakkelijk zand onder en ze draaien ook met gemak. Ik heb Markelo afgelopen weekend zonder achterbeschermers gereden. Ik wil de overstap naar de M maken en heb er toch liever wel beschermers om, dus we zijn naar alternatieven aan het kijken, en vonden deze beschermers dus.

Bevallen ze?
Draaien ze niet?
Gaan ze lang mee of zijn ze vrij snel 'af'?

Ondanks dat ik achterbeschermers nodig heb, zijn ervaringen over de voorbeschermers ook welkom!

Alvast bedankt!

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:29

Ik heb ze voor voor en achter. Ik vind ze prettig in 't gebruik. Lekker licht en ze blijven goed zitten. Ik heb ze nog niet zo heel lang, ik weet dus niet of ze snel slijten. Voorlopig zien ze er bij mij (na schoonmaken) nog als nieuw uit. Ik heb ze nu ruim een half jaar en bij een aantal crossen gebruikt. (En thuis bij de training).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:59

Ik heb ook de Woofwear Ultra Boots voor en achter, ik gebruik ze al zolang ik cross, in mei 2 jaar.
Ze gaan goed mee en slijten niet snel naar mijn idee, ze zijn nu nog zo goed als nieuw en mijn paard is altijd goed beschermd. Ze draaien bij mij niet en er komt ook nauwelijks zand in.

mistid

Re: Woofwear Ultra boots - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 11:05

Die ervaringen klinken mij goed in de oren! We hebben ze besteld. Nu hopen dat ze passen :):)

sorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:48

Ik heb ze ook. Ze bevallen mij prima, draaien niet en zijn makkelijk schoon te houden en er komt niet echt zand tussen, dus ze schuren niet. Als iemand nog belangstelling heeft bij die voorbeschermers maat pony, dan heb ik er nog wel een paar liggen :P

Merel_Claire

Re: Woofwear Ultra boots - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:26

Ik heb ze ook en bevallen super!