Dus kom maar op! Hoe ging het bij jullie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op de meeste hindernissen wel een stop, maar super tevreden

dat ging niet echt lekker of wel
)

maar die is op een gegeven moment uit het weiland gevangen haha..laura_power schreef:Dat was ik nieten ook nog annetje. (die zag ik toen je bij die soort blokken stond te prutsen na de waterbakdat ging niet echt lekker of wel
)
Hehe, op filmpje 5 sta ik op de achtergrond te wachten op passerende ruiters. Die tuiger waarmee je reed Josewoos, is toch ook een bokker? Paard springt dat hekje precies zoals Vies deed, stiekem schuin half over het boompje. Stiekemerds Annetje schreef:laura_power schreef:Dat was ik nieten ook nog annetje. (die zag ik toen je bij die soort blokken stond te prutsen na de waterbakdat ging niet echt lekker of wel
)
![]()
Vlak voordat wij onze paarden in de trailer gingen zetten liep er ook een bruin paard zonder ruiter rond op de parkeerplaats. Geen idee waar de ruiter was, paard kwam vanuit de richting van de oxers.
[edit] In het voorbesprekingstopic had Josewoos (met de snelle fjord) ook nog filmpjes geplaatst en daar sta ik ook opHehe, op filmpje 5 sta ik op de achtergrond te wachten op passerende ruiters. Die tuiger waarmee je reed Josewoos, is toch ook een bokker? Paard springt dat hekje precies zoals Vies deed, stiekem schuin half over het boompje. Stiekemerds
Ik wou over het hekje maar Dodge dacht er anders over