[SGW] inschrijfgelden belgie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

E_tuytelaars

inschrijfgelden belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 11:49

als ik het goed lees dan betaal je 48/58 euro per proef voor zowel de federatie als de LRV?
heeft iemand een idee waarom het inschrijfgeld voor belgie ineens de pan uit rijst?

Scum

Re: inschrijfgelden belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 12:22

Leden van de LRV mogen in Belgie zelf gratis starten.
Een deel van geld gaat naar de KNHS.

Waarom Belgie zelf het inschrijfgeld voor de Nederlanders omhoog gezet heeft weet ik niet. Ik kan me zo voorstellen dat het een soort vergoeding is. Van elke club waarvan iemand start moet die betreffende club 2 vrijwilligers leveren voor de wedstrijd. Die worden vervolgens ingezet voor parkeren, tent, jury, enz.
Nederlanders hoeven geen vrijwilligers te leveren. Misschien dat de verhoging ter compensatie is?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 12:54

Wat ik begreep was het alleen voor de federatie dat het duurder werd. Ook voor Belgische deelnemers is het startgeld omhoog gegaan naar 45 en 55 euro. Voor ons dus 3 euro duurder.
Het wordt nu wel minder aantrekkelijk om even in België te gaan rijden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 12:58

Maar voor LRV leden is het toch gratis om te starten?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 12:59

Geen idee eigenlijk. Volgens mij moeten die ook gewoon betalen hoor.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 13:01

De laatste keer dat we daar waren was het voor de LRV gratis. Nederlanders moesten 5 Euro betalen voor een speciale startcoupon, en zelfs dat is later ook weer afgeschaft want je mocht dan toch met je KNHS coupon starten.
Is die verhoging niet alleen voor de andere Belgische bonden?

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 14:33

Scum, ik rij bij LRV en idd wij betalen geen inschrijvingsgeld. Dat zit (gedeeltelijk, want het is nog steeds veel goedkoper dan VLP of federatie) in het jaarlijks lidgeld.

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:12

Volgens mij is de prijsverhoging enkel geldig bij VLP. Zij hebben meer kosten omdat zij niet met verenigingen werken. Bij hen is de prijsstijging trouwens 'maar' 5€, vorig jaar was het ook al 35€ om te starten. Wordt inderdaad een dure hobby op die manier.