[SGW] style crossbeschermers: Hoe omdoen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

style crossbeschermers: Hoe omdoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 10:51

Ik heb hele mooie style crossbeschermers met carbon gekocht :D
Nu zit ik alleen met hoe ik ze het beste om kan doen?

Je hebt een lange zijde en een korte zijde, ik dacht zelf dat de langere zijde aan de binnenkant van het been moet?

Sim

Re: style crossbeschermers: Hoe omdoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 11:54

Dat klopt ja, en de harde kant moet aan de achterkant van het (voor)been. Bij het achterbeen moet de carbonplaat juist aan de voorkant zitten.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 13:42

Heel erg bedankt! Er zit inderdaad een "verdikking" in de beenbeschermer. Bedoel je dit al de harde kant/carbon plaat?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 14:20

Cardy schreef:
Heel erg bedankt! Er zit inderdaad een "verdikking" in de beenbeschermer. Bedoel je dit al de harde kant/carbon plaat?

Ja, dat dient ter bescherming van de pees en de voorkant van het achterbeen tegen het schampen op een hindernis.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:53

De carbon beschermer heeft verticale stroken die verder om het been gaan de de 'normale' plaat.

De lange zijde is inderdaad de binnenkant, de smallere de buitenkant en de klittenband wordt naar achteren toe dichtgemaakt. En de klittenband vooral nog eens goed natrekken, als deze niet vast genoeg zit gaas zelfs de beste nog afzakken during action :D .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:50

Omdat dit topic al even stillag en het antwoord al is gegeven, zet ik hier een slotje.