Welkom allemaal in het nieuwe topic van de SGWay of Life bokkers!!

Dit is alweer deel 14, en we zijn nog lang niet uitgekletst!
Eindsprint gemist? Lees ‘m dan hier:
[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!
Voor algemene vragen kan je terecht in de Wiki of bij de FAQ van het SGW-gedeelte. NIET HIER DUS

Wotherspoon & Nudine (en hopelijk een beebie)
Doelen:
alles gezond en happy de peppy houden, dan maakt het me verder allemaal weinig uit.

_lautje_
Paarden:
Utrick, Amati, Challenge en Golden Tyler
Doelen:
Lekker rijden, paarden heel en ik heel

Sannn
Paard:
Veronieke
Doelen:
Beide gezond blijven in 1e instantie! Verder volgend seizoen nog een paar keer B SGW starten en dan een begin maken in de L SGW. Met springen L startgerechtigd worden en misschien, als ik niet meer loop te mutsen, aan het eind van het jaar L springen. Met dressuur wil ik graag eind van het outdoor seizoen M2 starten en hopelijk Z1 startgerechtigd zijn aan het einde van volgend jaar. Maar ik denk dat ik niet heel veel dressuur ga starten, dus dat zal niet lukken.

EvelienH
Paarden:
Borex en Capri
Doelen:
Paarden en mijzelf heel houden en lekker rijden. Met Borex wil ik graag de kampioenschappen voor 5 jarige eventingpaarden 2011 rijden, voor de rest zien we wel waar we eindigen.

Mootje
Paard:
Nørremøllehøjs Corion
Doelen:
Paard heel houden en lekker rondsturen in de L1, ritme opbouwen met springen en lekker wat B crossjes rijden!

Viefdepief
Paard:
Wedgewood
Doelen:
Een beetje zwangerschapsgymnastieken en hopelijk aan het begin van de zomer een gezond (cross)veulen!

TeeGee
Paarden:
Teegee, Bari en Felicia
Doelen:
Dat Bari een gezond veulen mag krijgen, TG weer lekker opbouwen/ crossen en hopelijk met een jong beestje beginnen tijdens Bari haar verlof. En dat Falicia maar lekker mag groeien

Sussie85
Paarden:
Pancho, Weltsieger, Vivre en Ackisha
Doelen:
Projectje Weltsieger dressuurmatig nog beter voor elkaar krijgen en uitbrengen op wedstrijd. Daarnaast springlessen en in de toekomst een crosstraining meepakken. Pancho weer uit de lappenmand krijgen en hopelijk in de toekomst weer in het Z1 uitbrengen. Vivre af en toe thuis een keertje rijden. En vooral heel veel plezier beleven aan onze paarden!

Snoekiej
Paard:
Vorstin
Doelen:
Allebei gezond zijn en gezond blijven!
En M2 dressuur starten, L springen starten en M SGW startgerechtigd zijn

rowo
Paarden:
Zazulou (v. Sheraton) en Aventura (v. Rubiquil)
Doelen:
Met Zetje gewoon lekker crossen in de B. In januari gaan we ook weer L springen en hopelijk met succes. Met dressuur hoop ik toch minimaal M2 te zijn dit jaar.
Met Aventura moet ik toch zeker de M1 kunnen halen. En hopelijk krijg ik weer het vertrouwen om te gaan springen, wie weet zelfs B. Crossen zal ik niet meer haar gaan doen.

Hilde_
Paard:
Ukkie
Doelen:
Z1 dressuur met winstpunten, L springen met winstpunten en als ik ooit durf M SGW met winstpunten.

Kimdepim
Paarden:
Zofinagonda en Be My Man
Doelen:
Sofie- M springen, M2 dressuur en L SGW.
Bobo- L springen, M1 dressuur en B SGW.
Gewoon lekker genieten van beide paarden!

CoriienRN
Paard:
Jackson
Doelen:
M dressuur starten, M springen en M SGW startgerechtigd worden

BuenaVista
Paarden:
Dröpke en Cacharel
Doelen:
Met Dröpke lekker gaan dressuren, springen en crossen en Cacharel mag eerst lekker een veulentje krijgen, dan mag weer op onder het zadel

Mistid
Paarden:
Ultra & Forendo Ameno
Doelen:
Ul volgend jaar aan het eind M startgerechtigd SGW, Z springen (startgerechtigd)
Meno M SGW, Z/ZZ springen

Margriet_
Paard:
Wonderland B
Doelen:
L Springen met WPs en fijn crossen

Bvw
Paarden:
Wiso (Wisoravetia E), Frits (Marlando E) en Helvetia
Doelen:
Verder komen in de paardensport en mijn opleiding afronden!

Eef_Bam
Paard:
Bandido
Doelen:
M springen starten, M sgw starten, M2 startgerechtigd worden in de dressuur.

jipje_niekje
Paarden:
Jipje en All in One
Doelen:
De paarden gezond houden.
Jipje: Veel plezier samen hebben en hopelijk nog een winstpunt rijden in het Z1 en lekker blijven springen en samen genieten.
All in One: Ervaring laten opdoen in de dressuur, het springen en de cross en zien dat ze er plezier in houdt.

Caro29
Paarden:
Carpenter’s White Leva, Carpenter’s TC en Miss L Carpenter
Doelen:
Z startgerechtigd worden in zowel het dressuur en springen. M startgerechtigd in de SGW. Gezond veulen van Miss L Carpenter en hopelijk kan zij weer onder het zadel en de wedstrijden in. Verder alle paarden en mijzelf gezond houden.
AntheaV
Paarden:
Waihilleke, Yentil, Roman
Doelen:
Lekker rijden

Weule
Paarden:
Winola M, Blingh Blingh M, Cynola M, Cinola M en Dynola M.
Doelen:
3 gezonde veulens en het zo goed mogelijk verder opleiden van deze jonge dressuurpaarden.

heleenxx
Paarden:
Olivier, Uitblinker Utopia, Daimler Utopia
Doelen:
Met Olivier eindelijk eens L-SGW gaan starten, verder proberen we om de dressuur te verbeteren om misschien dat puntje in het ZZL te kunnen halen. Met springen misschien weer M gaan starten en endurance klasse 2 proberen.
Uitblinker Utopia wil ik voorlopig in de Z1 dressuur blijven starten
Daimler Utopia mag voorlopig nog even groeien

Marjan1984
Paard:
After Midnight
Doelen:
Deze winter de L1 dressuur en B springen doorrijden en dan in april L2 dressuur en L springen starten. Ook in het aankomende seizoen starten met B SGW, misschien aan het eind van het seizoen L maar dat is afhankelijk van hoe alles loopt.
Verder mezelf en het paardje gezond houden en vooral alles doen wat leuk is!

Verjaardagen van de SGW Bokkers
Marjan1984: 10-01-1984
_Noor: 16-01-1985
Mootje: 11-02-1984
Viefdepief: 01-04-1989
AntheaV: 05-04-1988
_lautje_: 16-05-1986
Jipje_niekje: 23-05-1987
Sannn: 12-06-1986
CoriienRN: 25-06-1988
Snoekiej: 03-07-1990
Evie_Bandido: 23-08-1993