AnneZ schreef:Ik woon 5 km van het dijkgatbos vandaan. het is gemakkelijk te vinden en je kunt er altijd terrecht. Het is gewoon een openbaar bos dus betalen is zeker niet aan de orde. De ruiterroute is goed te volgen, je komt dan 2 greppeltjes tegen, een piano (hoog en laag), een kruis, een dikke boom en een waterbak (inderdaad ook een buis maar die is niet echt te adviseren voor een kennismakingsronde);). als jullie samen gaan en eerst een rondje rustig de boel verkennen (het is ong. 2 a 3 km) is het een prima rondje voor de eerste verkenning met natuurlijke hindernissen.
Als je de smaak te pakken hebt is er begin augustus altijd een oefencross met instructie.
dankje!
kun je ook langs die greppeltjes of moet je er overheen om verder te kunnen? m'n pony is nogal een schijterd dus of die goed gaat komen ?
Oefencross zou opzich ook heel leuk zijn, maar ik denk niet dat ik ooit officieel zal starten. Meer voor de lol lijkt het me leuk om af en toe te doen. En pony vind het ook erg leuk! (zolang het maar niet té spannend word)