[SGW] Crossseizoen zit er weer op, gestelde doelen behaald?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Crossseizoen zit er weer op, gestelde doelen behaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 16:33

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:42

_Sim_ schreef:
Kort maar krachtig: ik stel geen doelen.
Of eigenlijk heb ik wel bepaalde dingen in mijn hoofd, maar ik uit ze niet. Het loopt 9 van de 10 keer toch altijd anders.
Ik hoop gewoon dat ik lekker kan blijven rijden!

Ik heb idd het seizoen kunnen rijden. En wat ik in mijn hoofd had voor seizoen 2010 is toch anders gelopen. :D

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:01

@ Mirthe ... en hoe is het met jouw doelen afgelopen?

Moest het er weer even bij zoeken :o
Lappie_Lap schreef:
Doelen stellen is 'gevaarlijk' idd ... had het haast kunnen voorspellen dat Lady wederom een jaar uit de roulatie bleef.
Vond het overigens zonet wel grappig om terug te lezen wat voor ambities ik vorig jaar wel niet had :P

Bandit: M1 dressuur starten, wp-en voor de M2. Springen en cross: dat ie eindelijk eens het spelletje door heeft en DOORloopt :o

Lady: 'fingers crossed' ... weer dressuur starten dan maar. Hopelijk M1 dan eens uit :)

Voor mezelf .. dat ik eindelijk vind wat ik wil: doorgaan met deze 2e studie of toch weer aan het werk gaan .. en ook eindelijk vrede met die keuze hebben.

Ok, doelen stellen is idd gevaarlijk *ahum*
Bandit van januari tot juni stil vanwege blessure en Lady sinds half maart tot op heden ook weer -O-

Dus:
M1 gestart met de Band, met de helft v/d punten voor M2. Springen en Cross wel behaald .. hij lijkt toch door te krijgen dat gewoon door blijven lopen handiger is :) De verandering was pas 2mnd geleden op 2 oefencrossen, dus wilde Bathmen nog graag ff testen of het op wedstrijd ook zou lukken .. maar helaas heeft het weer roet in het eten gegooid.
Lady heeft dus niets gedaan, 1 onderlinge dressuurwedstrijd.
En ik zelf: 2e studie toch maar gestopt en weer aan het werk gegaan, nog steeds niet wetende wat ik nou precies wil :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 17:06

De doelen die ik had gesteld:
mistid schreef:
Mijn doelen zijn:
Met Yoeri wil ik zo ver mogelijk nog komen met cross volgend jaar, ik start volgend jaar meteen M, en mijn doel is Z+1 winst te worden. Met springen wil ik graag Z+winst worden, en nog een keertje dressuur met hem starten.

Met Meno wil ik aan het eind van het jaar L met winst zijn, maar laat hem eerst gewoon een paar keer ervaring opdoen in de B. Met springen wil ik graag M+winst zijn, en wil graag L2+winst dressuur worden.

Ultra wil ik volgend jaar aan het eind L+winst SGW hebben en M+winst springen. Eigenlijk moet die ook nog een wp in de dressuur hebben.

Kino wordt verkocht en daar heb ik geen doelen meer mee, het enigste echte doel is een lief baasje voor haar vinden!

Verder hoop ik natuurlijk helemaal gezond en blessurevrij te blijven volgend jaar, zowel ik als de pony's.

Met Yoeri zijn de doelen niet gehaald, omdat zijn springen weer niks was. Westerbork liep hij wel fijn rond in het M, maar wij zijn dit jaar op 2 van de 3 crossen voor 'niets' verschenen, omdat we waren uitgebeld in het springen. Het gewone springen heb ik daarom ook niet meer opgepakt, heb nog een paar wedstrijden in het L gestart en nu is hij helemaal voor mijn zusje. Ook dressuur heb ik niet meer gedaan.

Met Meno zijn de cross en springdoelen wel behaald, maar het dressuurdoel niet. Heb 2x een dressuurwedstrijd gestart maar door eigen fouten geen winst behaald.

Ul is in de L SGW gestart, maar heeft hier geen winst, wel minpunten :+ . Momenteel ook een minpunt in het M springen, maar als ik bekijk hoe weinig hij mee is geweest op concours heeft hij het prima gedaan. Dressuur heb ik niet gestart, dat moet deze winter := .

Kino hebben we nogsteeds niet verkocht... Komt niets op af. Staat momenteel helemaal stil.

Blessurevrij is niet helemaal gelukt, Kino heeft een blessure gehad in het voorjaar, en ik heb vlak voor de zomervakantie mijn groeischijf in mijn pols gebroken en in Hattem mijn vinger. Ik heb zelf gelukkig niet al te lang stil gezeten.

Tsja :Y)

Mootje

Re: Crossseizoen zit er weer op, gestelde doelen behaald?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:24

Mijn gestelde doelen:
Mootje schreef:
Als het goed is, komt morgen mijn nieuwe paard. Helaas was mijn vorige paard afgekeurd. Omdat het een 4-jarige is zijn dit mijn doelen:
Begin maken met de dressuur. Hopelijk aan het einde van het outdoor seizoen de B door. Dan wil ik in rond oktober beginnen met springwedstrijden in de B.

Ik wil pas beginnen met crossen als ik de B springen uit ben.

Ik heb inmiddels de punten voor het L1 en ben inmiddels één keer gestart in het B springen wat nog niet zo goed ging :o Verder heb ik mijn eigen regels opzij gezet en heb in Maarsbergen de jonge paarden-rubriek gestart. Daarna heb ik nog Lisse en Princenhage gereden en de eerste winstpunt is binnen :D

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:43

Ruud_O schreef:
Ik hoop op een herstelde Oasis (vooruitzichten zijn goed) en dan wellicht nog 1x B voor opwarmen en dan lekker starten in de L.
Wellicht nog wat dressuur en springen starten, maar dat is dan puur te lering en vermaak.

Maar belangrijkste blijft gewoon plezier hebben en maken.

Tja.... ik stel geen doelen meer en ga voor de laatste zin.
Dat is redelijk gelukt verder hebben we niet heel beroerd gereden, maar hebben we toch nog meer last gehad van de val in 2009 dan ik had verwacht.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:02

jipje_niekje schreef:
In eerste instantie de paarden allemaal heel en gezond houden. (En mezelf natuurlijk ook)
Met Jipje zou ik graag Z1 dressuur starten en gewoon lekker B blijven springen. Mocht hij in goede conditie zijn heel misschien nog een keer een crossje.
Voor Nika een nieuw huisje vinden en hetzelfde voor haar 3-jarige zoon.
Verder rij ik op dit moment nog een paardje voor iemand anders, deze misschien officieel gaan starten in de B- dressuur/springen/SGW.
En voor mezelf rustig aan op zoek naar een jong paardje.

Als ik mijn doelen zo bekijk dan heb ik ze bijna allemaal behaald :D
Jipje en ik starten momenteel Z1 dressuur, springen lekker rond in de B en hebben zelfs nog een heerlijke afscheidscross in Etten-Leur gereden :D En daarnaast nog belangrijker is hij blessurevrij gebleven waar ik superblij mee ben :D
Voor Nika en haar zoon heb ik een goed huisje kunnen vinden.
En een jong paardje erbij heb ik ook; All in One ;)
Paardje wat ik voor iemand anders rij staat al enige tijd stil met een blessure, dus dat is mijn doel wat niet behaald is.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:37

Ik heb toen niet in het topic gereageerd, maar ik had mezelf wel doelen gesteld. Ik wilde 1 oefencross of BB cross rijden en gewoon lol hebben tijdens de trainingen.
Dat lol hebben met de trainingen is me gelukt, maar helaas de oefencross of de BB niet. Ik zou naar Broekelo, maar had geen vervoer. Toen zou ik nog naar Princehage, maar vloog ik die week van mijn paard af en kon ik niet meedoen.

Volgend jaar beter!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:43

Op 02-11-09, Jetske_ schreef:
Voor volgend jaar: Lekker veel springwedstrijden en SGW's rijden! En weer eens wat dressuurwedstrijdjes mee pakken.
En verdere, duidelijkere doelen: M1 dressuurstartgerechtigd worden, M springen startgerechtigd worden en ergens verderop in het volgend seizoen L SGW starten.

Tja ... doelen allemaal rúím gehaald. Nu halverwege de M1 dressuur, aantal winstpunten in het M springen en zelfs al Z stargerechtigd met de SGW's.

Dus ik kan wel tevreden zijn denk ik zo :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:59

Grappig om die doelen van iedereen terug te lezen en zien wat ervan gekomen is. Dit was mijn doel voor 2010:
Snoekiej schreef:
Ik hoop Vorstin volgend jaar weer gezond krijgen en houden!
Als ze eenmaal weer helemaal goed is, wil ik misschien nog 1x een B crossje rijden, en daarna naar de L overstappen.
Mijn dressuur en springdoelen blijven hetzelfde, startgerechtigd worden in de klasse M2 dressuur en L springen. Ik hoop dat ik wat vaker spring en dressuurwedstrijdjes mee kan pakken volgend jaar. Maar eigenlijk moet ik hier helemaal nog niet over nadenken :\ We zien wel hoe het loopt!

Toen zaten we ook al in de kreukels. Mijn seizoen is absoluut niet gegaan hoe ik gehoopt had. Ik had gehoopt dat ik áls we terugkwamen, eindelijk eens lekker konden rijden! Dat is er niet van gekomen.
Eerste cross die we weer reden uitgebeld bij hindernis 2, tweede cross uitgebeld bij hindernis 3, derde cross uitgebeld in het springen. Daarna weer in de blessures. M2 startgerechtigd en L startgerechtigd met springen ben ik ook nog niet, wegens het gebrek aan wedstrijden rijden. Qua niveau probeer ik nu weer terug te klimmen naar M1, dus wie weet halen we die puntjes deze winter nog, maar dat denk ik niet. En met springen wil ik eerst fanatiek lessen voor ik weer ga starten!

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:05

Ik heb vorig jaar ook niet in het topic gereageerd, want was toen bezig met het aankopen van Juul :D.
Ik heb me in januari wel een paar dingen 'gewenst'; elkaar aftasten en B springen en B crossen en leuke trainingen rijden.

Nou, die doelen zijn gehaald!! We hebben niet veel crossen (5) gereden, maar allemaal uitgereden en 2x foutloos (en in de prijzen). Het B qua springen heerlijk uitgereden en inmiddels eerste L-puntje al binnen. Ook dressuur L1 gestart. We zijn dus echt een combinatie aan het worden! Dit heeft me 2010 erg veel goed gedaan (overige privezaken zaten nogal tegen) dus op naar 2011!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:22

Goh, daar heb ik toen zelfs nog in gereageerd :=
Roxxiejj schreef:
Hier nog een voorzichtige! ;)
Ik ga volgend jaar ook rustig aan beginnen met SGW, heb nu 3 oefencrossen gereden, allemaal redelijk aan de tijd en foutloos. Mijn crossen voor beide paarden (heb nog een dressuurpowny staan) zullen als volgt dan zijn:
Met Sam wil ik eind 2010 Z1 starten. Het moet mogelijk zijn, heb nu weer leuk les en gaat alweer stukken beter dan 2 maand terug.
Met Nitro ga ik dus starten. Met hem moet ik nog redelijk rustig aan doen, is nog jong en de punten in de dressuur komen te snel binnen. We gaan alle klasses helemaal uitrijden, dus ik denk dat ik rond de M1 dan zit. Springen hoop ik dat de knop omgaat om niet meer te veel in ze mond te zitten (regel teveel), waardoor de balken blijven vallen. Hoop dan toch dat ik eind 2010 een keer naar de L kan. Met SGW gaan we kijken hoe het gaat. Met dit paard gaat het me puur om de lol (en de prijzen, maar dat klinkt zo verwaand), niet voor de winstpunten. Ga zo veel mogelijk proberen om alle klasses uit te rijden, hoe hoger het wordt, hoe enger ik het ga vinden.. Maar ach. We zien wel wat er gebeurt.. :j

NOU... Gedeeltelijk toch wel tevreden, achteraf.
Met Sam zit ik sinds 7 augustus in de Z1 en hebben ook al enkele winstpuntjes. Helaas heeft madame half september een flinke trap tegen haar linkachterbeen gehad, waardoor ze nu nog steeds stijf loopt in haar achterbeen.
Nitro heeft een zwaar jaar achter de rug. We zijn Markelo gestart, foutloos en simpel uitgereden, net buiten de prijzen door het vergeten van mijn eigen hoofdstel met dressuur :o
Daarna ging het heel langzaam aan achteruit met meneer, tot ie in juli opeens onregelmatig liep. Na DA bezoekje kwam eruit dat meneer verbening van het hoefkraakbeen heeft en dat ie op rust moest. Tot medio september hem dus niet kunnen uitbrengen. Daarna op speciaal beslag met gelzool weer in de dressuur uitgebracht en staan nu inderdaad op het punt om M1 te starten (moet ik wel eerst een oplossing vinden voor het feit dat ie nu ontdekt heeft om uit elkaar te vallen onder de proef, door zijn rug eruit te drukken...).

Volgend jaar hebben ze beiden een half jaar vakantie en daarna gaat meneer weer mee op spring- en crosswedstrijden, gaat de dame met pensioen en komt er een nieuw paard bij die we gaan laten kennis maken met de spring- en cross wereld :j

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:34

Joki schreef:
Ik hoop in 2010 te beginnen met crosstrainingen en als het heel goed gaat nog 1 of 2 oefencrossen mee te kunnen pakken

Ik had mijn doel ook wat voorzichtig gesteld, maar zeker behaald. Ik heb het afgelopen seizoen 5 crosslessen gehad (en de 6de is net voor de 2de keer verplaatst door die irritante regen) en heb 1 oefencross gereden.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:49

Citaat:
Ik ga toch met mistid en Corien mee , en stel mijn doelen lekker hoog

Met dressuur zou ik graag M2+10 worden, Z1 startgerechtigd dus.
Met Springen wil ik graag L+10 worden, M startgerechtigd dus.
Met Sgw: Eerst een B-cross foutloos binnen de tijd uitrijden, vervolgens overstappen naar de L en daar enkele winstpunten halen.

Of ik dit allemaal ga halen weet ik niet, maar we gaan er gewoon hard tegenaan en dan zien we wel wat er allemaal van komt !

Mijn dresuurdoel was een beetje erg optimistisch ingesteld :+ , ik heb nog veel te verbeteren aan de dresuur en vooral mijn eigen houding, en aan starten zijn we nauwelijks toegekomen door alle sgw- en springwedstrijden.

Met springen heb ik mij doel nog net niet gehaald, maar 2010 is nog niet voorbij, dus ik ga proberen voor het einde van het jaar die 2 puntjes te halen O:) !

Mijn Sgw-doel heb ik gelukkig wel ruimschoots behaald, die "enkele winstpuntjes" zijn er 10 geworden wat dus ook M-startgerechtigd betekent :D .Cross binnen de tijd uitrijden is ook goed gelukt de laatste crossen in de B, en zelfs in de L hebben we meer dan eens moeten oppassen om niet te snel te rijden, dus de snelheid en de regeling daarvan zit intussen wel goed denk ik zo :) .

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 08:30

Mijn doelen heb ik ook weer bij moeten stellen. Ik had graag M SGW willen zijn met enkele winstpunten. Helaas heb ik maar 1 M cross kunnen rijden.

Nu zijn de plannen dus even bijgesteld. Vanwege de zwangerschap ligt het paardrijden nu op een laag pitje. Heb ik na Markelo niet meer gecrosst, alleen nog wat getraint tot aan mei. Na 1 aug geen wedstrijden meer gereden in de dressuur en springen.

Paard heeft dan zijn doel in de M ook niet helemaal gehaald, maar hij gaat nu als een speer met mijn zusje in de B SGW. Ze gaat hem dan nu ook uitbrengen in het B springen.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 08:56

Mijn doelen heb ik lopen zoeken in het topic want ik weet zeker dat ik die voor mezelf gesteld had maar kan het niet vinden ;)

Anyway

Volgens mij waren mijn doelen met watje nog wat B crossen rijden en hopelijk dan in het NK in Y'stein in het L rijden.

Heb de B crosjes gereden en mijn debuut in de L ook gehad maar dat was snel over omdat hij nu al zo een 3 maanden op rust staat met een blessure geen NK dus dit jaar en een stop in de training waar ik wilde dat hij meer bevestigd zou worden.

Met Udiana wilde ik Z starten en als het zou lukken ik eraan toe zou zijn en we alle crossen tot dan toe foutloos gereden hadden CIC*/CCI* starten..en het NK in Y'stein ik wilde eindelijk weer eens een keer goed scoren en lekker rijden op een NK

Dit doel hebben we dan ook zeker behaald ;) alle M crossen foutloos en prijs en toen zijn we in Renswoude gestart wat ook goed gegaan is een 9e plaats in Helvoirt en een 2e plek op het NK. Er zijn natuurlijk ook mindere wedstijden geweest zoals varsseveld waar ze kreupel over de finish kwam en alles in duigen viel.. maar gelukkig de maandag alweer zonnig was ;) Rare gebeurtenis maar in totaal was dit seizoen echt super voor mij! met als klap op de vuurpijl ook nog opname in het B-kader Young riders. Ik ben echt zo ontzettend blij dat ik zo een paard onder mijn kont heb en ook nog dat we zo een goede combinatie zijn :o

En met Pino had ik geen doelen, ik zou een jaartje crossen overslaan met hem, hij stond nog op rust en mijn zus heeft hem dit jaar wat B crosjes gereden. Ik heb mijn plan opzij geschoven en ik heb Beverlo met hem gereden in de BO omdat die wedstrijd al ingeschreven stond met watje maar deze dus een blessure had. Ik kwam zag en overwon :D dressuur dik op 1 cross 1 sec voor optimale tijd binnen kon niet beter maar ook nog eens foutloos gesprongen met de snelste tijd van alle B ruiters en dat waar meer als de helft tijdfouten had. Dus dat was mijn cadeautje dit jaar!

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:51

MArl0esJuh schreef:
Ik kom hier ook even binnenvallen. ;)

Mijn doelen voor 2010 zijn om in Chaam voor het eerst tussen de paarden te gaan starten met de pony in de klasse B. De planning is om als alles goed gaat weer wat vaker aan start te verschijnen in de sgw.
Ook wil ik B springen gaan starten met de pony. Ben al hard aan het trainen dus ik hoop dat het gaat lukken. :)

Mijn doelen zijn zeker behaald al was mijn eerste cross niet in Chaam in maar Markelo. Heb afgelopen regelmatig kunnen starten en sta nu op een stand van B + 7. Dit is eigenlijk boven mijn verwachtingen. Verder was regiokampioen worden toch wel de kers op de taart. :D
Ik ga vol goede moed naar het komend cross seizoen. :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:16

Ik kan mijn gestelde doelen niet vinden in het topic, weet ook niet meer of ik daar wat gehad geplaatst.

Maar TG en ik zijn inmiddels M gestart en dit ging eigenlijk boven verwachtig. Dus wat dat betreft gehaald!
Najaars seizoen maar 2 crossen gereden door blessures maar we zijn weer aan het opbouwen :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:17

Margriet_ schreef:
Idd mijn vorige doelen staan al heel lang in de ijskast! Iig beide gezond blijven en met plezier rijden!

Wonderland: M1 starten en hopelijk wpjes, B springen starten (maar dat wil ik dit jaar eigenlijk al doen) en wpjes halen en in april dan eindelijk SGW westerbork starten.

Aline: Lekker rustig blijven rijden en haar veulen laten krijgen. Na haar veulen dressuur starten!

Mijn doelen met W zijn zoiezo gelukt! Nog geen wp in de dressuur, maar ben nog maar 1 keer gestart! B springen is gelukt en westerbork ook! :)

Aline staat nog steeds te moederen, dus dat is niet gelukt!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:21

Mijn doel was L1 startgerechtigd zijn voor het begin van het indoor seizoen en een oefencross of twee rijden. Beide zijn volledig gelukt :)
B waren we halverwege de zomer al door en daardoor heb ik de tweede helft van de zomer veel meer tijd aan het crossen besteed waardoor we zelfs één keer officieel gestart zijn en gelijk onze eerste WP in de B cross hebben behaald en gestart zijn op Veendam in het B springen :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:11

Ik kan het doelen topic niet meer vinden :o even zoeken dan plaats ik ze ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:22

In de OP Corien :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:29

Grappig om dat allemaal een jaar later terug te lezen.

Sannnn schreef:
In 1e instantie gezondheid voor ons beiden. :)

Verder wil ik graag voor eind 2010 succesvol een B- cross gereden hebben. Heb nog nooit officieel een cross gestart, dus dat wil ik dit jaar graag gaan doen! :D
Verder met dressuur M1 met winst en eind dit jaar bijna richting L springen.

Met SGW heb ik mijn doel dik gehaald, ookal heb ik er 3 af moeten zeggen ivm blessures. Met de dressuur heb ik hem net gehaald, heb ook maar 1 keer M1 gestart en met springen heb ik het niet gehaald. Maar dit komt vooral ook door blessures en daardoor ben ik te weinig gestart. Heb nu 2 of 3 keer B springen gestart, kan je dus niet L startgerechtigd van worden. ;)
Zal dit jaar max. nog 1/ 2 keer starten, dus dat red ik ook niet. Maar dat maakt me ook weinig uit, als we volgend jaar maar lekker gezond blijven en fijn kunnen rijden!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:07

Grappig om dat terug te lezen! :D

ladyisabelle schreef:
Dan zal ik mijn doelen ook maar eens even neerzetten, ben erg benieuwd wat er van terecht zal komen aan het eind van 2010!

Zennicq: L SGW starten en dan M SGW startgerechtigd worden.
L springen wat vaker en hopelijk M startgerechtigd en Z1 dressuur starten, selecteren voor FK indoor en outdoor en hopelijk naar het NK mogen.

Bijou: Starten met de B dressuur en misschien eind 2010 een oefencrossje, verder mooi rustig aan.

Natuurlijk dat de paarden en ik gezond blijven, en een mooi sportief jaar!

Met Zennicq heb ik maar 2 crossen kunnen starten, Nijeberkoop werd afgelast en heb toch meer dressuur gereden :o
Verder wel L gestart waar ik al een x foutloos in rond gekomen ben, dus na 2 crossen M startger. zou wel wat snel zijn :Y)
Zelfde verhaal als met springen, weinig gedaan, meer op de competitie van de dressuur gericht :o
Z1 heb ik dan wel weer gestart, mag ook al Z2 starten :)
Hoef niet te selecteren dus op de FK ben ik er ook weer bij! :D

Paard is inmiddels L2 dressuur, super seizoen gehad!
Wel een keer springles gehad waar mevrouw bovenop de balken stond of gewoon haar benen niet optilde :Y)
Dus daar moet nog even aan gewerkt worden :)

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:38

Citaat:
Mijn doelen:
Met dressuur zien we wel wat het wordt,
ik wil eind december in het springen starten en een winstpunt halen zodat ik in 2010 mn eerst cross kan rijden
Ik heb in ieder geval mn winstpunten in de dressuur al

Mijn doelen heb ik helemaal gehaald :D
Mijn springwinst heb ik zeker weten gehaald. En mijn crossen zijn helemaal goed gegaan. Helaas werd de laatste cross afgelast, maar daar was niks aan te doen.
Ik ben helemaal tevreden met dit seizoen :)