Hebben jullie een leuke dag gehad?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

. Dus ja kijken dat ik wat kon regelen. Dus zonder het door te hebben een bokker gevraagt namelijk bvw of ik misschien haar body mocht lenen. Dat mocht!!!! Nog een keer heel erg bedankt
.
. Dus ik naar de jury toe van mag ik door. Ja dat mocht dus veder gereden. Later me punten voor het wijken wat dus niet goed ging een 2 met daar op nog -2. Dus gewoon een 0 voor een onderdeel. Toch nog 183
.
.
Wederom gefeliciteerd!
.
.
Parkeren bij het springen/dressuur was ook top!
kon me nog net opvangen anders had ik boven op hem gelegen
gleed weg bij het oversteken van het beekje
) 

ik ben dr echt superblij mee, voor 't eerst helemaal rond

), dus daar was ik toch wel heel blij mee.
Hindernis 1, 2 en 3 gingen wel fijn, hindernis 4 ging moeizaam, ze stond half stil en nam een noodsprongtje, waardoor we richting 5 het tempo helemaal kwijt waren. 5 kwamen we nog overheen maar bij 6 stonden we 3x stil. Helaas dus, weer geen crossen, maar toch was ik wel tevreden. We zijn in ieder geval verder gekomen dan de vorige crossen en nou gaan we gewoon hard trainen en het volgend jaar opnieuw proberen. Ik ben er van overtuigd dat het ons ooit nog eens gaat lukken.

maar ik was sowieso al super tevreden! 
, konden wij mooi op tijd naar huis).

vooral met de fiets. Mijn paard durfde er btw ook niet 'door', ik zat dus 'vast' in de cross. Moest ik weer helemaal terug, en toen ging hij nog een beetje op de loop (gelukkig op een vrij open stuk, daar bij die teerputten (zover was ik alweer terug) kwam er een paard aan en toen schrok hij zich dood, verder heeft hij zich vandaag super gedragen met alle andere paarden erbij). Heb toen maar bij de hindernisjury van hindernis 11 gevraagd of hij het lint los wilde doen en daarna bij de hindernisjury van de enelaatste hindernis nog een keer. 

) kon dr netjes door de proef heen loodsen, 193 punten. Vervolgens met springen nog steeds heet en daarna net te lang gestapt dus te lauw in de ring. Echt vreemd maar ze liep 2 palen eraf. Vervolgens de cross in, en zonder problemen rond! Sanne was bang dat ze nog stukken kijkerig zou zijn en wat zou moeten aanduwen maar ze sprong alles zonder problemen met een kleine aarzeling op de waterbak maar gewoon foutloos 
. Nog gefeliciteerd!
.