Sgw Gorssel Verslagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:15

Sannn, Ik ben bang dat je telefoon is overleden, omdat je hem geprobeerd hebt aan te zetten :(:)

PascalB

Berichten: 1796
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:16

Sannnn schreef:
edit: had je smsje gestuurd Simmie? Dat was dan dus idd de reden... Hopelijk krijg ik hem weer aan de praat. Zo maar even de fohn erop.


Je kan hem het beste zo laten drogen (op de rustige manier) met fohn kan je condens onder het scherm krijgen of later problemen door oxidatie(gevolg korsluiting)
Telefoon zo veel mogelijk uit elkaar halen als normaal kan en dan zo laten drogen. (niet met fohn of bij de kachel leggen)
Het was jammer dat het zo regende, heb de middag bij de waterbak gestaan. Nadat de laatste voorbij kwam werd het droog.
Laatst bijgewerkt door PascalB op 12-09-10 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Ruud_O

Berichten: 2199
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:18

Simmie schreef:
Ruud, balen! Jij en paard verder oke?

Buiten m'n ego is er niks beschadigd, wel een les geleerd.
Dit is gewoon niet ons ding, dat modder worstelen.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:19

Gelukkig kunnen we zaterdag op een mooie achterberg bodem springen. Zag dat jij gaat dressuren en springen. Ik ga alleen springen.

Orchidee21
Berichten: 2154
Geregistreerd: 27-09-07
Woonplaats: Westerhoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:21

zit ik net na de uitslagen te kijken zie ik mijn stijlpunten 4,5. Das echt laag. Maar ik hoor net dat de man, die dat beoordeelde, tussen 2 en 3 zat en aangezien die van mij ook aangeslingerd kwam voor 3 was dat inderdaad niet netjes. Maar 4,5.. poeh. daar schrok ik wel van. Had er zo;n goed gevoel over alles omdat het zo lekker ging. beetje domper.
Weet iemand hoe het nu zit met winstpunten?

ReneeMonty

Berichten: 270
Geregistreerd: 11-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:21

Mootje schreef:
ReneeMonty, Was de accu leeg van het ruitenwisseren aan het einde van de dag? Wel goed bekeken, trouwens :D

Ik had mijn deur openstaan zodat ik het precies kon zien want anders besloeg de hele auto van al dat vocht. We hadden hem mooi geparkeerd zodat we het bospad erachter konden zien. Soms was het wel nodig om met een extra fluitje mensen van het pad te jagen want schijnbaar hoef je na 1 fluitje niet aan de kant. ;( Elk jaar heb je weer met eigenwijze mensen te maken. Maar de meeste gaan wel goed aan de kant.:) Accu deed het gelukkig nog is ook zo vernederend als je eraf gesleept moet worden met een auto die vierwielaandrijving heeft. :+

BuenaVista
Berichten: 3003
Geregistreerd: 02-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 20:23

Susy_Q schreef:
zit ik net na de uitslagen te kijken zie ik mijn stijlpunten 4,5. Das echt laag. Maar ik hoor net dat de man, die dat beoordeelde, tussen 2 en 3 zat en aangezien die van mij ook aangeslingerd kwam voor 3 was dat inderdaad niet netjes. Maar 4,5.. poeh. daar schrok ik wel van. Had er zo;n goed gevoel over alles omdat het zo lekker ging. beetje domper.
Weet iemand hoe het nu zit met winstpunten?

Dan had je niet het laagste. Zie ook een 3,9. Dan heb je echt beroerd gereden :)!

tientjeh

Berichten: 6903
Geregistreerd: 18-10-06

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:26

Ik ben ook weer bijgetrokken. Was er al vroeg voor het jureren. Weinig ´slechte´ proeven gezien vandaag in mijn ring.

Daarna zusje helpen met Uk. Dressuurpunten vielen ons tegen 183. Voor ons gevoel was het wat meer waard. Springen een prutsbalkje en de cross foutloos uitgereden en ruim binnen de tijd! Uk is weer een topper hoor, hoe ze samen al zo lekker door de cross gaan.

Mijn zusje had gewoon een 8 voor haar stijl. Dan kan ik niet anders zeggen dan, keurig gereden!

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:26

Susy, dan heb je geen winstpunten. Je moet een 6 of hoger hebben.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:28

Susy, Je moet een 6.0 of hoger hebben om je winstpunten te krijgen.
Tientjeh, Echt top van Marielle :j

Orchidee21
Berichten: 2154
Geregistreerd: 27-09-07
Woonplaats: Westerhoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:29

he gassie,
waar kan het aan liggen dan?
(wat wil zo'n man graag zien?)

DyonS

Berichten: 720
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:29

Wat een positieve (helaas sommige minder fijne) reacties lees ik hier allemaal! Iedereen gefeliciteerd met de prijzen :D !

Hieronder even mijn verslagje:

Gorssel is voor mij een thuiswedstrijd, dus lekker dichtbij. Zaterdag was ik hindernisjury in de cross, ben heel wat bekenden tegen gekomen waaronder ook bokkers. Op zondag begonnen we de dag heerlijk in de regen en zo eindigden we ook maar wel super tevreden! De dressuur ging het bij het inrijden heel erg lekker, helaas gooide Jamaica haar hoofd in de proef vaak de lucht in waardoor we 172 pnt. hadden, maar toch in het midden eindigden. Het springen ging super, helemaal foutloos. En de cross ging ook geweldig, foutloos en 19 seconden binnen de tijd :o . Overal had ik lekkere afstanden en ben voor het eerst in galop de waterbak door gegaan :D , normaal gaan we altijd in een rustig drafje, maar maica had er zin in ;) ! Al met al een supergeslaagde dag (2e van Semper geeindigd :D ), maar helaas wel in de regen ;)

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:31

Susy, Wat stond er op de stijlprotocollen dan?
Dyon, Gefeliciteerd!

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:31

Susy_Q schreef:
he gassie,
waar kan het aan liggen dan?
(wat wil zo'n man graag zien?)


Ze letten op je houding (voldoende verlichte zit, beugels kort genoeg)
Ondersteuning van je paard
Wijze van rijden in het terrein
Wijze van springen hindernissen.

Heb je je stijlprotocol niet opgehaald? Stond daar geen commentaar op?

Orchidee21
Berichten: 2154
Geregistreerd: 27-09-07
Woonplaats: Westerhoeven

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:37

ik wist niet eens dat het bestond..
( heb het regelement helemaal door genomen maar dit vond ik nergens, of heb er overheen gelezen)
Dacht met een voldoende voor de dressuur, springen en cross een winstpunt binnen te halen.

Maar ga even contact opnemen met semper, wil deze inderdaad heel graag lezen.Want daar kan ik van leren.
Maar denk dat ik dan niet voldoende verlichte zit had. Want mijn paard slingerde voor de voederplaats omdat ze deze eng vond, en dan ga ik zitten om voorwaarts te rijden.
Zal even contact met ze opnemen.

Sannnn
Berichten: 4815
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:38

Wat ontzettend jammer van je cross Ruud. Was jij degene die voor mij was? Met nr 385 in ring 16?
Weet iemand nog meer waar de stijljury zat behalve dan tussen 2 en 3?
Kan je je telefoon dan niet aanzetten Mootje? Ik dacht dat mijn moeder hem per ongeluk uitgezet had. Dank je voor de tip PascalB. Dan doe ik geen fohn ofzo erop.
@Susy: Er stond heel veel commentaar op op de stijlformulieren die ik gezien had. Stond veel: Beugels te lang, niet in verlichte zit. In het regelement staat het stijlformulier! Blz 16/17 ofzo, achteraan iig.

Ruud_O

Berichten: 2199
Geregistreerd: 13-01-03

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:51

Yup ik was 385 in ring 16.
Van 2 naar 3 ging ik ook in een slinger. Oos was van plan om de hoge hindernis te nemen (wrsl was de bodem daar beter :P ).

@Sim idd, lekker op een agterberg bodem hopsen. Woensdag eerst nog even bij Alice op bezoek.

Orchidee21
Berichten: 2154
Geregistreerd: 27-09-07
Woonplaats: Westerhoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:15

Sannnn schreef:
Wat ontzettend jammer van je cross Ruud. Was jij degene die voor mij was? Met nr 385 in ring 16?
Weet iemand nog meer waar de stijljury zat behalve dan tussen 2 en 3?
Kan je je telefoon dan niet aanzetten Mootje? Ik dacht dat mijn moeder hem per ongeluk uitgezet had. Dank je voor de tip PascalB. Dan doe ik geen fohn ofzo erop.
@Susy: Er stond heel veel commentaar op op de stijlformulieren die ik gezien had. Stond veel: Beugels te lang, niet in verlichte zit. In het regelement staat het stijlformulier! Blz 16/17 ofzo, achteraan iig.


bedankt, ga ik dat nog even doornemen..

sfranken

Berichten: 872
Geregistreerd: 07-02-06
Woonplaats: Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:16

tientjeh schreef:
Ik ben ook weer bijgetrokken. Was er al vroeg voor het jureren. Weinig ´slechte´ proeven gezien vandaag in mijn ring.

Daarna zusje helpen met Uk. Dressuurpunten vielen ons tegen 183. Voor ons gevoel was het wat meer waard. Springen een prutsbalkje en de cross foutloos uitgereden en ruim binnen de tijd! Uk is weer een topper hoor, hoe ze samen al zo lekker door de cross gaan.

Mijn zusje had gewoon een 8 voor haar stijl. Dan kan ik niet anders zeggen dan, keurig gereden!


toevallig jurynummer 318367? Dan was je mijn jury.

Heb een heerlijk dagje gehad. Ben echt kapot en zeiknat geregend. Zus moest nog om 4 uur dus een errug lange dag gehad. Morgen een uitgebreid verslag.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:17

Gefeliciteerd Sabien! ;)

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:24

@Jetske, mooi debuut!!!! Ik stond naast jullie, heb Corien wel gesproken maar jou steeds gemist geloof ik?
@Mirthe, nogmaals :(:)
@Caro, mocht je getuigen nodig hebben, ik heb de HJ en de TA ook horen zeggen dat je door moest!

Hindernis 4 voor het M was echt simpel!

En het M moest als 1e crossen, dus ik heb zo kunnen lopen zoals ik hem moest. Dat is natuurlijk een stuk fijner als de L combi's.

@Noor, he wat jammer!!!!!!! Gelukkig wel dit hindernis fijn kunnen afsluiten.
@Chartje, gefeliciteerd!!!!! :D
@Simmie, vervelend dat er wat verkeerd is gegaan met je uitslag!
@Hilde, gefeliciteerd!!! :D
@Knabbelgirl, heb je ik jou ook gezien?????
@Evie, had je geen horloge??? Maar toch super van je foutloze cross!
@PB, weer gezellig gekletst en wat een gave foto's van Maat!!! Je vriendje zag er ook leuk uit :D
@Merel, had je al even gesproken maar ontzettend jammer van de afkeuring!!! Hoe is het nu met shof???
@Tien, jammer van de problemen op het water....
@Lielle, super van Ojee. Jammer van Uk, was het geen optie geweest om buitenom naar het springen te stappen?
@Legata, gefeliciteerd!!!
@Susy, mooi debuut toch!
@ Leliaardje, zonde van de stop! :(:)
@ Irene, gewoon foutloos dus!!!! Super!!! Ik bedoel, voor mij ben je foutloos!!! :D
@Redflame, jammer van de tijdfouten maar het was idd best glibberig her en der!
@Dienke, arme dropke, toch rondgekomen!!! :D
@Sann, balen van je telefoon maar gefelicteerd met je prijs :D
@madelene, wat een tijden!!!! je jonkie pakt lekker aan :D
@Ruud, wat een pech weer :(:)
@Jantine, Uk is ook echt een topper!!!
@DyonS, foutloze cross, super!

Wat zonde van het weer, hier bij A'dam was het echt lekker weer vandaag.

Bellex

Berichten: 9304
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:35

@Teegee: ik liep/stond/fietste de hele tijd bij Merel(Jenga_8) dus dat weet ik niet? Eerst een oranje KNHS jas aan, later een blauwe trui :) Heb trouwens je nog op de foto in Markelo(dacht ik)

caro29
Berichten: 8049
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:36

@ TG thanx voor het aanbod. Ik zal eraan denken als ik post krijg van de KNHS.
Alle prijswinnaars gefeliciteerd en alle pechvogels :(:)

Waren er zaterdag nog andere fotograven dan Muriel en leuk op de foto?

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:36

Oh misschien wel, ik heb Merel gesproken bij de start/finisch en later bij het afspuiten.

Ben benieuwd, cross in het lime groen.


Edit, sim en ruud, waar gaan jullie naartoe dit weekend?

Bellex

Berichten: 9304
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:58

Ja ik had Shof vast bij het afspuiten :P Klopt inderdaad! Was vergeten dat jij daar ook stond :o