!
!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
!                                                         

Volgende keer beter! Wat staat er nog op de planning?
 Volgende keer beter! Wat staat er nog op de planning?                                                         

!
 ! 

. Begrijp er niks van want er stonden heel wat onvoldoendes op mijn coupon zonder commentaar en een 5 voor middenstap
 . Begrijp er niks van want er stonden heel wat onvoldoendes op mijn coupon zonder commentaar en een 5 voor middenstap  (normaal goed voor een 7 of 8). Ik heb gewoon nooit zulke lage punten gereden in de L1. Begon dus al lekker. Springen ging fijn alleen een balkje op 8a. Totale misafstand maar kan gebeuren.
 (normaal goed voor een 7 of 8). Ik heb gewoon nooit zulke lage punten gereden in de L1. Begon dus al lekker. Springen ging fijn alleen een balkje op 8a. Totale misafstand maar kan gebeuren. 

Uhm, Ysselsteyn, Princenhage, Barchem en Bathmen geloof ik.
  Uhm, Ysselsteyn, Princenhage, Barchem en Bathmen geloof ik.