Afgelopen zaterdag mijn winstpunt gehaald in het B-springen in Huizen.
Mijn paard Zoncorde Texel is gefokt door de heer Van der Linden uit De Cocksdorp. De cross op Texel ziet er open en uitnodigend uit, dus een prima plek voor mijn debuut.
Paard, groom/vriendin en ik verblijven in Hofstede Bargen, dus maken er lekker een weekeindje Texel van.
Wie gaat er nog meer naar Texel?
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 30-09-10 14:36, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Titel aangepast
Ik heb wel iemand gesproken die ook voor een WP kwam, maar wie het niet gelukt was. Dat was jij niet iig. Ik reed die grote vos met 3 witte benen en een bles. Ben zelf ook groot en stevig. Kwam met handen in de lucht over laatste hindernis en was zichtbaar blij met mijn winstpunt hihi
Ik ben ook van de partij. Laatste cross van dit seizoen voor ons. L-paarden (op zaterdag). Zag alleen dat ik mijn coupon nog op moet sturen, terwijl ik er toch van overtuigd was dat ik dit al had gedaan...Beetje verstrooid.
Dat was ik niet nee. Ik zat op een klein zwart/bruin paardje en had zelf een bruine outfit aan. Was 1 van de laatste starters in het klassiek en de 5e ongeveer in het progressief.
@ Mireille: ben wel benieuwd naar jouw paard i.v.m. afstamming! Ik heb namelijk een vos van Karandasj x Concorde en ben altijd op zoek naar gelijkenissen
Voor mij misschien volgend jaar Texel, dat vond ik nu nog teveel allemaal. Wilde maar 1 cross per maand rijden, dus dan moet je kiezen HE Heb nu mooi 1 maand tussen beide crossen zitten die ik doe.
Hopelijk word het inderdaad weer wat droger Noor . Wil eigenlijk ook nog wel ergens heen. Naja, Sofie blijft in ieder geval in het spring ritme. As zaterdag weer 2 L parcoursen.
♥ Zofinagonda (v. Cantos): Dres: Z2/ Spr: M / SGW: L ♥ Ewagonda (v. Zurich): Dres: L1 / Spr: B / SGW: B
Volgende week Lisse? Er zijn nog plekken in B en L. Maar in het Topic over Lisse staat een hoop commentaar op de boscross, dus jullie zijn waarschijnlijk geen voorstander van het geslinger over smalle bospaadjes