De voorlopige starttijden van 12 september staan op de site. Wil jij ook in dit starttijdentopic worden vermeld?
Stuur mij dan een PB met je gegevens in deze volgorde: Klasse/catagorie, startnr., naam, boktnaam, naam paard, ringnr, en je tijden (dr, spr, cr).
Voorbeeld:
|145|Marije Hoogland|Nickeltje |Nicolle| 7|11.07|15.38|15.58|
Het zou mij heel erg helpen als je ze ook in dit formaat aanlevert, dan kan ik gewoon knippen en plakken

Berichten die niet de juiste volgorde/gegevens bevatten worden niet verwerkt.

Starttijden die in het voorbesprekingstopic (of elders) worden vermeld, worden verwijderd.
Let op! Het kan even duren voor je gegevens zijn verwerkt. Onderaan het bericht zal ik altijd weergeven tot wanneer de ontvangen gegevens zijn verwerkt.
Zondag 12 september
Rubriek A
- Code
+----+-----------------------+-------------------+-----------------------+-----------+------+-----+
| nr |Naam |Boktnaam |Naam paard |Ring|Dr |Spr |Cr |
+----+-----------------------+-------------------+-----------------------+----+------+------+-----+
| A |Jolanda klein |Josewoos | Ziack | |11.50 |14.26 |15.06|
+----+-----------------------+-------------------+-----------------------+-----------+------+-----+
Rubriek B
- Code
+----+-----------------------+-------------------+-----------------------+----+------+------+-----+
| B |Cora Vlug |Bob1976 |Vermex Max | 2 |10:18 |12:45 |13:46|
| B |Kiki Spanjers |_Kiki_ |Tivara | 2 |11.02 |13.02 |13.56|
Rubriek C
- Code
| C | Daniƫlle Somer | lovesal | Salanda | 1 | 09.18| 11.36|12.36|