Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dan mag ik bij de ervarengroep hè
heb er nu al zin in 
en de andere data in september vallen helaas precies tijdens dressuurwedstrijden bij mij op stal waarbij ik op het secretariaat zit. ik weet wel wat ik leuker zou vinden
maar ik kan ze daar niet laten zitten.
Ik heb mij opgegeven voor 12 September. Hopelijk gedraagt mijn paard zich dit keer beter dan vorige keer!
Sanne2000 schreef:Hoe lang het duurt inderdaad..
Of het echt les is, of een soort rit met instructie ofzo? Hoe groot is het terrein waar je (als onervarene) rijdt?
zou geen maten kunnen noemen... Sanne2000 schreef:Hoe lang het duurt inderdaad..
Of het echt les is, of een soort rit met instructie ofzo? Hoe groot is het terrein waar je (als onervarene) rijdt?
)
1e crosstraining vond michiel dat hij meer vertrouwen in de waterbak moest gaan krijgen voordat ik een start in de sgw kon overwegen. de 3e x vroeg hij of ik nou al gestart was en gebruikte hij hem als voorbeeld dat een paard zo rustig ontspannen door een waterbak hoorde te gaan 
Als het na 1 poging niet lukt, parkeer ik hem er achterstevoren in (op wedstrijd).