[SGW] wat vinden jullie een fijne oefencros?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

wat vinden jullie een fijne oefencros?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 17:53

Hoi :)

Ik wil graag een oefencros gaan rijden, maar welke vonden jullie het fijnst, en waarom?

groetjes bumper.
Laatst bijgewerkt door Scum op 04-08-10 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

MyHorseGirl

Re: wat vinden jullie een fijne cros?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 17:56

Ik ben alleen nog in Leusden geweest, bij de Treekhoeve. Heb daar zelf ook gereden en vond het een heel fijn parcours! Mooie hindernissen en zeker niet te gevaarlijk. Voor elk niveau wat wils. Ben ook bij Lunteren wezen kijken, maar dat vond ik toch wel erg pittig. Persoonlijk zou ik daar niet willen crossen, vooral omdat ik daar niet genoeg ervaring voor heb.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:03

Leusden is leuk voor oefencross. Voorhout is ook leuk. Maar daar is de oefencross al geweest geloof ik.

Maar dat de treekhoeve ongevaarlijk is is niet waar. Bij ons had iemand z'n sleutelbeen gebroken omdat de hindernis wegrolde. Maarja er kan altijd wat gebeuren ;).

Sim

Re: wat vinden jullie een fijne cros?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:11

Ik zou gaan voor een tripalon, die in Broekland ofzo. Kun je op een heel laag niveau instappen!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:47

Elise95 schreef:
Leusden is leuk voor oefencross. Voorhout is ook leuk. Maar daar is de oefencross al geweest geloof ik.

Maar dat de treekhoeve ongevaarlijk is is niet waar. Bij ons had iemand z'n sleutelbeen gebroken omdat de hindernis wegrolde. Maarja er kan altijd wat gebeuren ;).

Nee okee, maar vergeleken bij het crossterrein in Lunteren vond ik dit er minder gevaarlijk uitzien.. Geen enkele crosshindernis is ongevaarlijk... Het blijven natuurhindernissen of zelfgemaakte hindernissen.

er1k

Re: wat vinden jullie een fijne oefencros?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:41

Ik ga mee met Simmie.
Broekelo is een perfecte!