[SGW] Trainen KNHS terrein Ermelo 1 aug

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Carmen85

Trainen KNHS terrein Ermelo 1 aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 10:37

Om nog wat extra te kunnen trainen voor de cross (met name waterbak) wil ik op 1 augustus (a.s. zondag) gaan trainen in Ermelo. Van een kennisje kreeg ik de tip dat het mogelijk is om gebruik te maken van dat terrein. En zowaar: het terrein is idd a.s. zondag beschikbaar.

Maarr.... Je mag daar alleen trainen als je in het bezit bent van instructeursopleiding (minimaal niveau 2 ‘rijden’) of onder begeleiding van een instructeur. Tja. Laat ik nou zelf geen instructeursdiploma hebben.... en mijn vader kan mij prima trainen (heeft zelf ervaring met cross en is jaren instructeur geweest) maar die heeft geen Orun diploma oid.

DUS: Wie heeft er minimaal een een niveau 2 instructeursdiploma EN heeft tijd en zin om a.s. zondag met mij te gaan trainen in Ermelo? Het zou natuurlijk leuk zijn als je dan ook met je paard komt zodat we samen kunnen trainen. Ik heb nog geen tijd doorgegeven aan de KNHS, maar ben van plan 's middags te gaan.

LuffB

Re: Trainen KNHS terrein Ermelo 1 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 15:07

Weet je toevallig ook de kosten voor het huur van het terrein?

Mijn beide zussen zijn ORUN-instructrice allround en hebben daardoor ook mij mogen trainen op moordrecht (daar waren dezelfde eisen) Punt is alleen dan onze eigen pony op het moment dag en nacht op het land staat en een soort van vakantie heeft, weet niet of ze het daardoor oke vinden om haar zondag gelijk zo'n terrein voor te schotelen (pony is 21) Ik zal het in ieder geval even overleggen.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 15:13

Kosten zijn € 7,50 per combinatie. Omdat ze bij de KNHS werken met een veiligheidscertificaat mag je daar alleen komen onder begeleiding van een instructeur. Op zich wel een goede regel natuurlijk. In jouw geval ideaal als je zussen je mogen trainen!

Maar als je pony niet getraind is (of in ieder geval weinig) weet ik niet of het zo verstandig is om dan volop crosshindernissen te gaan trainen.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 08:11

Ik ben gisteren onder begeleiding van een instructeur op het knhs terrein wezen trainen. Echt super! Dit topic is dus niet meer relevant.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 09:49

De training is inmiddels geweest. Daarom hier een slotje.