[SGW] Ga jij ook naar de Burghley Horse Trials in september?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bob1976

Ga jij ook naar de Burghley Horse Trials in september?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 21:43

Het lijkt mij heel bijzonder om naar de Burghley Horse Trails te gaan in Engeland. Het is in september.

Wie is er al eens geweest? En wie heeft er tips over de reis er naar toe en het verblijf?

Ik ben benieuwd. Alle ervaringen/verhalen zijn welkom!
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 27-07-10 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: trails veranderd in trials

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:47

Ik ben er geweest. Erg gaaf om mee te maken.
Heb toen een goedkope vlucht (40 euro) genomen en een auto gehuurd. Vanaf het vliegveld (niet Londen maar andere) naar een plaatsje vlakbij het terrein gereden, waar wij met een tent hebben gekampeerd. Op de crossdag zijn we niet met de auto maar met een bus naar het terrein gegaan, want qua parkeren is het me een drukte van jewelste! Zowel als je aan komt als wanneer je weggaat! Wachttijden van dik een uur voor je van de parkeerplaats weg kunt zijn heel normaal.

Bob1976

Re: Ga jij ook naar de Burghley Horse Trails in september?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 06:16

oh, kamperen.. daar had ik nog niet aan gedacht.... Dat is ook leuk. Eingelijk is het een beetje kort-dag om alles terregelen, maar ik wil het toch graag proberen. Ben alleen niet zo handig in het zoeken van campings en zo.. haha.. Maar ik ga maar eens het internet afspeuren.....

Andere ervaringen zijn welkom!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 08:52

het zijn trials maar dat terzijde.

Ik ben in hetzelfde jaar geweest als Simmie. Ook een goedkope vlucht naar Stansted, auto gehuurd en een camping op een half uurtje rijden, ik kan wel even kijken of ik die nog kan vinden. Ik zou je iig een oorradiootje aanraden, dan word je de hele dag op de hoogte gehouden van de gebeurtenissen, speakers zijn niet altijd even goed te verstaan. En neem gewoon lekker de hele dag de tijd, Pimm's drinken, rondkijken in het strodorp, en de sfeer proeven. Zorg wel dat je er 's ochtends op tijd bent, en trek goede schoenen aan.

Je kunt ook ergens op een heuvel zitten, heb je prachtig overzicht op een aantal sprongen. Zal even kijken of ik dat ook nog kan vinden.

/add
camping kan ik niet vinden maar dit is een handige site:
http://www.ukcampsite.co.uk/

die heuvel was volgens mij bij discovery valley, vorig jaar hindernis 6.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 27-07-10 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 08:56

Ik ben nog nooit geweest, maar het lijkt me wel ontzettend leuk om een keertje te doen. Wat zijn eigenlijk de toegangsprijzen ervan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:01

Saturday 4 September
voorverkoop £8 parkeren £20 entree
aan de ingang £10 parkeren £24 entree

goedkoper dan Boekelo en je ziet veel meer.

nog wat info voor firsttimers
http://www.burghley-horse.co.uk/Info/Prima.htm

ik kan trouwens niets vinden over die show radio, mss dat dat alleen in Badminton is.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:05

Jeetjes, das niet duur voor zo'n gebeuren zeg!! Ik geloof dat ik ook maar eens ga uitzoeken wat het gaat kosten! Zo niet voor dit jaar, dan misschien wel voor volgend jaar.

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 09:06

Hmm.. Ja, Trials, dat was een tikfoutje... STOM! (en ik mopper altijd op anderen.. ahum)

@Lielle: bedankt voor de sites. Ik ga meteen even kijken! Lijkt me geweldig om daar een dagje rond te lopen. En niet alleen voor de paarden, maar ook voor de mensen! De toegang valt mee, al staat de pond volgens mij nog wel iets hoger dan de euro, toch?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:08

Burghley is echt absoluut een aanrader, net als Badminton trouwens. Geweldige sfeer, heel erg relaxed en prachtige sport. Pond is dacht ik idd iets meer dan de euro.

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 09:25

En ik ben al niet zo'n reiziger, dus al met al is het een spannende gebeurtenis.. haha
In de laatste BIT stond ook een stukje over SGW-les in Ierland. Leek me ook al zo leuk.

Maar eerst maar eens kijken of ik iets kan regelen voor de Trials.