[SGW] SGW Maarsbergen - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

SGW Maarsbergen - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 12:24

Kom maar op met die verslagen! Ben benieuwd of jullie de hitte een beetje doorgekomen zijn!

Snoekiej

Re: SGW Maarsbergen - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:17

Inderdaad! Ik ben benieuwd!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:45

Anders ik wel, wat een hitte! :oo Ik hoop dat iedereen er een beetje tegen kan en een fijne wedstrijd weet te rijden. :)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:55

Hier nog een nieuwsgierige :D

Mag morgen al wel lekker op tijd op, geloof dat ik m'n wekker om 5 uur mag gaan zetten :Z
Denk dat de deelnemers het vandaag ook wel erg warm (gehad zullen) hebben!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 14:13

Ik zit gewoon thuis en heb het al bloedjeheet... ;)

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:30

UT WAS GAAAFFFFFF

Dressuur 177 (3 x aangalopperen op 1 gebroken lijn :P)
Springen begon even kritisch maar daarna in 1 streep door en 1 balkje.
De cross was goed te doen en heb ik foutloos en ongeveer rond de optimale tijd gereden.

Prijsuitrijking hebben we niet afgewacht ivm de warmte voor het paard.

Wel in mijn ogen veel valpartijen.

Ben super gelukkig dat we weer een cross lekker hebben kunnen starten en uitgereden.

Warmte viel me nog mee, maar wellicht wordt het nu warmer. Maar zweten doe je toch in een cross, al vriest het :P

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:32

Super Ruud, ben blij dat je deze keer wel de cross hebt kunnen starten!
En zo te horen ging je cross ook super +:)+

En fijn dat je het nu toch voor elkaar kreeg door te rijden in je springparcours na een wat mindere start van het parcours.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:33

Groeten ging ongeveer in rengalop :P, gelukkig kreeg ik na hindernis 2 weer grip op de zaak.

Nu voorbereiden op de 84km endurance morgen met onze arab.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:34

Nou, ik was startnummer 12 en toen was het nog te doen, maar al wel aan de warme kant hihi.

Ik had weer niet mijn beste dressuurproefje, en ergens in de middenmoot met 183 dacht ik.

Springen stond prima, rondje 0. Daarna hartslag 60.

Beetje rustig gestapt en een enkel sprongetje voor de cross. Ik vond het een mooi parcours. Bij de 2e sprong heb je ook de dierenarts, maar die ging prima. Hindernis 4 had ik teveel tempo gemaakt op het lange stuk daarvoor, en had ik een langsloper. Mijn lijn niet gekruist, en daardoor (mogelijk) geen weigering aangerekend. Daarna naar de sjoelbak (die ik het dikste vond) en alles ging prima. Dus verder foutloos gereden. Heb nog geen stijlpunten of tijd, maar heb rustiger aangedaan aangedaan dan Vlietland. Hartslag na koelen 68! Dus supernetjes en tevreden weer naar huis.

Nu even aan de bak met dressuur en wat springwedstrijdjes!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:47

Ik vond de hitte reuze meevallen. Ben weer helemaal tevreden. Goede dressuurproef (ea 3e met 201), een balkje met springen maar wel een fijn parcours en een langsloper op de sjoelbak omdat ik zelf niet genoeg sloot. Uiteindelijk 10e en dik tevreden. Hartslag was trouwens 72 en 76

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:53

Hier ging ook alles naar wens. Dressuur had ik 186, was ik erg tevreden over. Springen had ik 3 tijdfouten en ging verder ook erg lekker. De cross ging helemaal foutloos! :D Ik kneep hem iets voor de sjoelbak omdat ik die toch wel vrij dik vond maar de pony sprong hem alsof het niks was. :D Ik vond het een hele leuk en uitdagende cross. :)
Qua watervoorzieningen, een +:)+ naar de organisatie. Ik vond het super dat je ook je paard kon afspuiten. Overigens net nog eventjes gebeld naar het secretariaat en ik heb ook nog prijs! :)) Toch wel heel trots op m'n kleine ponietje, ze doet het allemaal zo makkelijk.

Mag overigens nu ook L starten. Wil dit hele seizoen nog B starten om kilometers te maken om daarna naar een leuke L wedstrijd toe te werken om te zien hoe de pony dat aanpakt. :)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:00

Gefeliciteerd met de goede prestaties!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:03

en ik heb de cross even stilgezet door vol tegen een boom te knallen, en 10 minuten buiten bewustzijn.. Ambulance erbij en naar het ziekenhuis.. Schouder zwaar gekneusd, linkerkant van mijn gezicht helemaal kapot en open, nek onder de bloeduitstortingen en mijn schouder is super dik en een zware hersenschudding.

dressuur ging goed,springen gin foutloos en na een weigering op H5 ging velvet keihard rennen, ik wil haar terug sturen,ze luistert niet, springt naar rechts en ik knal tegen een boom..
Blegh..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:06

Au! Ik had eea al gehoord en natuurlijk je sms'je gezien. Balen, doe maar even rustig aan!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:06

Jeetje Nessah, veel sterkte!

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:10

Oei Nessah dat klinkt niet prettig. Heel veel sterkte!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 15:50

Sterkte Nessah!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:54

ik bedenk me ineens dat het paard niet naar de dierenarts meer is geweest.. ze liep los midden in de cross en toen ze gevangen is heeft mijn vriend haar gewoon ingeladen.. hij heeft er niet zo verstand van. moet ik nu iemand bellen om het uit te leggen? want je moet je paard altijd laten zien, ook na een val.

bedankt allemaal :) ben behoorlijk geschrokken.. echt een rot klap was het.. er dachten mensen dat ik dood was :') omdat ik zolang buiten bewust zijn bleef.

dikke complimenten aan de ehbo, wat een top mensen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:59

Auw Nessah. Dat klinkt niet fijn!

Marloes: Gefeliciteerd met je prijs!
Ruud: Super dat het springen nu goed verliep!!!! En gewoon lekker gecrosst!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:02

Nessah schreef:
en ik heb de cross even stilgezet door vol tegen een boom te knallen, en 10 minuten buiten bewustzijn.. Ambulance erbij en naar het ziekenhuis.. Schouder zwaar gekneusd, linkerkant van mijn gezicht helemaal kapot en open, nek onder de bloeduitstortingen en mijn schouder is super dik en een zware hersenschudding.

dressuur ging goed,springen gin foutloos en na een weigering op H5 ging velvet keihard rennen, ik wil haar terug sturen,ze luistert niet, springt naar rechts en ik knal tegen een boom..
Blegh..

Jeetje meis :oo vriendin die bij een hindernis zat vertelde me al over een iemand die ernaast hing en tegen de boom aanklapte :oo idd bij de sjoelbak!
Beterschap :(:)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:03

Getsie Nessah wat een naar verhaal! Heel veel sterkte!!!
Officieel moet je je paard wel aan de DA laten zien maar dat zullen ze in jouw geval begrijpen dat dat niet is gebeurd.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:04

Doe maar rustig aan Agnes. Je kunt evt rob bellen, die weet wel wat je moet doen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:06

Tjeetje heftig hoor,
beterschap...naar mijn weten hoef je als je de cross niet uitrijdt niet naar de da....doen wij niet in ieder geval...

En voor de rest, top!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:07

Oef jeetje Nessah :oo Vorige week nog zo'n goede cross in Vlietlanden en dan nu in onzachte aanraking met een boom :(:)

Doe maar rustig aan inderdaad :\ Vooral met een hersenschudding.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:07

thanks allemaal.. ik ga weer van de pc, mag eigenlijk niet met een hersenschudding.

paard heeft trouwens niets gelukkig :) die staat lekker op het land, ik duik mijn bedje in.