Op het internet vond ik de oefencross "Broekelo". Het lijkt (op de site) een geweldig leuke cross. Leuk om te oefenen.
Wie heeft er wel eens aan de Broekelo-cross meegedaan? Ik hoor graag ervaringen! En wie gaat er dit jaar heen?
Voor ons is het toch al snel twee uur rijden met de trailer, dus ik wil graag zeker weten of het leuk is en of het geschikt is voor de beginnende crosser. (Paard ervaren, ruiter nog niet heel erg..)
M_B
Geplaatst: 11-05-10 16:08
ik heb gehoord dat het een erg leuke cross is, wil zelf ook mee doen maar dan aan de officiele cross, maar ik kan de site niet vinden/
Ik heb vorig jaar mee gedaan met een jong onervaren paard ging echt super. Af en toe wel een lage hindernis genomen want zoveel springervaring had ze ook nog niet.
Zeker een aanrader, voor zowel jonge paarden als mensen die voor het plezier mee doen. Mooie fijne hindernissen en een leuk parcour!
birte
Geplaatst: 11-05-10 20:39
ik heb alle jaren nog mee gereden en ook dit jaar doe ik mee, ik rij zelf ook officiele sgw maar vind dit eigenlijk nog wel leuker
het is echt de moeite waard. ik heb ook al een paar keer met een onervaren paard mee gedaan en het fijt dat niets moet is dan heel fijn. de sfeer is ook heel goed.
vorig jaar was het helaas een beetje onder water gelopen maar heb er niemand over horen klagen, het was nog steeds gezellig