[SGW] SGW Etten-Leur - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

SGW Etten-Leur - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 15:20

Ik hoop dat het iedereen beter is vergaan dan mij. Mijn paard heeft me wederom gruwelijk laten zitten in het springparcours. -:(- Ben er echt klaar mee nu.

Maarre, hoe is het de rest vergaan? Een paar heb ik al gesproken maar dat waren er niet veel. Was zelf niet zo gezellig meer na het springen. :(

_Jitske_

Re: SGW Etten-Leur - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:23

Wat onwijs balen Simmie, het zit je niet mee :(:)

Weigerde ze (weer) zonder echte reden?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:24

Wat ontzettend balen Simmie. Het zit je niet mee.. :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 15:26

_Jitske_ schreef:
Wat onwijs balen Simmie, het zit je niet mee :(:)

Weigerde ze (weer) zonder echte reden?

Jep.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:38

Sim balen! Hopelijk kom je er snel achter wat er achter het weigeren zit. overigens is mijn M debuut ook niet geslaagd, zal nog een verslagje typen in het markelo topic

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:39

Dressuur ging wel redelijk, alleen wat laag gepunt vond ik zelf.. 173.
Springen ging echt heel fijn!

En ja, toen de cross!
Hindernis 1 2 3 gingen goed! en tja toen de waterbak!
A en B gingen goed toen de afsprong op C, hij sprong gleed denk ik over een steen uit, en toen vielen we samen ondersteboven!
Alles is gelukkig goed, op een paar schaafwonden en beurze plekken na!

Hier een filmpje! :+

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:41

Jeeuh dat ging heftig :oo
Wel ongedeerd gebleven?

offtopic: tientje: wat happened?

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:45

Citaat:
Jeeuh dat ging heftig :oo
Wel ongedeerd gebleven?

Op een paar schaafwonden en beurze plekken na, is alles goed!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 15:50

jee Mark, dat is idd een behoorlijke val! Gelukkig hebben jullie je niet (ernstig) bezeerd.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:57

Pfff Mark, ik hoop dat je er mentaal ook nikis aan overhoudt. Zat jij in ring 4? Die is echt heel laag gepunt.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:58

:(:) Simmie
Wat onwijs balen man. Het is je niet gegund. Wat rot dat Sims iedere keer stopt in het parcours. Doet ze het ergens anders ook of echt alleen op SGW's? Stomme Sims, die verpest het voor zichzelf! (en helemaal voor jou natuurlijk).

@ Mark de Groot, wat een val! Gelukkig hebben jij en je paard nergens last van. Het ging best netjes tot de val! Was dit lijntje voor de L paarden?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:00

Simmie; wat ontzettend balen! Het is dus niet de 1e keer begrijp ik. Heb je er een reden voor?
Mark; jeetje zeg, ff koprol in het water. Gelukkig zijn jullie beide ongedeerd!

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:01

nee, zat in ring 3!

Nienke otjens, zit normaal rond de 230, nu 207, tim lips, had vorige keer 196, nu 185, margo van nijnatten, vorige keer 201 en nu 172!
( vorige keer was chaam ) Dusja, beetje vreemd, ik merk wel de laatste tijd, dat er veel op naam gejureerd word! Maargoed dat zal wel bij de sport horen denk ik!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 16:03

Geen (aanwijsbare) reden. Ze laat me echt zitten. Reed ik zelf nou beroerde afstande of zit ik maar wat te prutsen dan zou het een ander verhaal zijn. Maar dat is niet het geval. Filmpje ook laten zien aan instructrice en zij vond het een prima gereden parcours met nette afstanden. Paard laat me echt in de steek. Waarom? Geen idee.
HEt ging zo goed het laatste jaar.

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:03

Snoekiej schreef:
:(:) Simmie
Wat onwijs balen man. Het is je niet gegund. Wat rot dat Sims iedere keer stopt in het parcours. Doet ze het ergens anders ook of echt alleen op SGW's? Stomme Sims, die verpest het voor zichzelf! (en helemaal voor jou natuurlijk).

@ Mark de Groot, wat een val! Gelukkig hebben jij en je paard nergens last van. Het ging best netjes tot de val! Was dit lijntje voor de L paarden?

Beide nog in redelijke staat :P Dit lijntje was voor de L-paarden ja! Vond het opzich niet zo moeilijk, maar die ondergrond was ERG slecht! Toen Remember weer naar boven kwam, zaten er gewoon allemaal van die stenen op mijn zadel!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:32

Jeetje Simmie, wat ontzettend kl%^^&&#$te weer! Ik zou ook niet weten wat je er aan zou moeten doen.

Wow Mark, gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Tientje, jammer dat je debuut niet is gelopen zoals gepland.

Overigens was het wel heerlijk weer voor de cross vandaag!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:39

Jeetje heftig flimpje mark!! :+:
Simmie :+: balen man :(
Tientje jammer dat je debuut niet zo was als geplant!!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:48

Wat rot Simmie .. :(:)
Heftige val Mark ... gelukkig niks ernstig aan over gehouden :(:)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:55

ik had het al gezegd Sim, maar wat ontzettend kl*e. Ze laat je ook echt in de steek, en dat vind ik meestal een k*tsmoes van de ruiter, maar hier is het echt zo
Mark, ik had het al gehoord, balen! Wb de dressuurpunten, het kan best zijn dat er lager gepunt is, maar als de volgorde vergelijkbaar is met Chaam, is er toch niets mis mee? Bovendien snap ik het niet helemaal als je zegt dat er op naam gepunt is :?

Tientjeh, ik weet niet wat er gebeurd is, maar wel balen :(:)

En ik ben erg tevreden over Ojee, en wat minder over mezelf. Dresuur ging een stuk beter dan in Chaam, punten waren ook wel beduidend meer maar plaatsing viel wel wat tegen. Springen zat ik zelf enorm te prutsen, op 1, 2 èn 3 vielen de balken al Toen werd ik boos (op mezelf) en de rest was foutloos. Cross ging goed van start, op 2 miepte ze een beetje en had ze een klap te pakken en dat heeft voortreffelijk gewerkt, want ze kwam mooi brutaal de bult op voor het water, sprong keurig over de dikke boom en ging na even taxeren ook prima het water in, uit, in en uit. En de rest van de cross ging echt fluitend, echt lekker eraan trekken, goed meedenken en super springen. Ook het lastige slootje (verplichte doorgang) keek ze even en sprong toen heel braaf erover. Uiteindelijk 8 seconden onder de optimale tijd gereden, en een zevende plek met zes prijzen. Zonder mijn gemuts was ik derde geweest, dus nu zelf maar op strafkamp ;)

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 17:36

@ lielle,

Ik bedoel met op naam punten geven, is dat de jury sneller punten geeft aan iemand die hij/zij kent. Bijvoorbeeld de internationale ruiters. Dit gebeurt vind ik helaas ook bij de echte dressuur! Maargoed, ieder zijn eigen mening!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 17:48

Balen sims... en Markdegroot. Gelukkig is alles goed afgelopen met jou en je paard..

Voor diegene die goed hebben gereden super gedaan.

Staan er ergens al uitslagen online??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:00

MARKdeGROOT schreef:
@ lielle,

Ik bedoel met op naam punten geven, is dat de jury sneller punten geeft aan iemand die hij/zij kent. Bijvoorbeeld de internationale ruiters. Dit gebeurt vind ik helaas ook bij de echte dressuur! Maargoed, ieder zijn eigen mening!

maar als iemand als Nienke Otjens weer gewoon bovenaan staat, net als altijd, is dat toch niet raar?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:01

:( :( Wat ontzettend k*t Sim, spelletje begint weer van voor af aan...
Snap ook heel goed hoe je je voelt, dat je er helemaal klaar mee bent ! Ga je volgende sgw weer gewoon proberen ?

@ Mark: ?! Wat is dit dan joh ... moest wel stiekem lachen, maar echt rot zeg zo'n val !!!! :=
Jullie gingen steeds zo lekker !

@Lielle: Gewoon super dus alsnog, gefeliciteerd :D !

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:09

Lielle schreef:
MARKdeGROOT schreef:
@ lielle,

maar als iemand als Nienke Otjens weer gewoon bovenaan staat, net als altijd, is dat toch niet raar?

Nee, dan noem je ook wat.. Maar er is wel vaak, dat als sommige dan een slechte proef neerzetten, toch hoge punten krijgen, en mensen die redelijk onbekent zijn of als het paard geen "plaatje" is, maar toch een goede proefneerzet, dan minder punten heeft.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:11

ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vind meevallen. Ik heb maar zelden dat mijn plaatsing echt tegenvalt; punten kijk ik niet eens naar in de sgw, dat is zo wisselend. Toevallig had ik vandaag verwacht in de middenmoot te staan, dat was dus wat lager, maar meestal kan ik het vrij aardig inschatten.