Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snoekiej schreef:Ik heb nu 4 jaar trainingen gevolgd, en pas vorig jaar heb ik zelf getraind. Ik vind het fijner om met een instructeur te rijden. In jouw geval zou ik nog niet zelf gaan. Als je zelf al twijfelt. En herinner ik me van jou niet dat je soms bang bent? Want dan is het toch wel fijn als er een instructeur bij is om je te helpen als het even niet lukt.

Snoekiej schreef:Verstandig
In principe moet je het op wedstrijd ook zelf doen, dus wat dat betreft is het misschien zo slecht niet om af en toe zelf te trainen. Ik ben altijd iets onzekerder in mijn eentje. Als er een instructeur bij is (al zegt ie niets en kijkt hij alleen maar), voel ik me toch fijner. Ik ben een keer zelf naar Moordrecht geweest om te trainen, en als ik in de Vlietlanden kom, pak ik zelf ook een hindernis mee. Maar dat gebeurt dus eigenlijk sporadisch. Ik heb veel les, dus eigenlijk weinig zowat geen tijd om alleen te gaan
dewixx schreef:heee !
Ik ga in oktober naar Broekelo, ik ben op knhs kamp geweest ook met cross enzo.
Mijn pony word helemaal gek als hij in een groep mag gaan crossen,
dus ik ben eigenlijk ook alleen begonnen met de cross. Mijn moeder is er wel bij stel dat ( op de fiets. )
Want als ik in een groep ga kan ik hem niet houden en als ik alleen ben let hij netjes op mij en mijn hulpen.
Dus ik vind alleen fijner![]()
xxxx.