[SGW] is dit prive terrein of???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TolineS

is dit prive terrein of???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 20:07

Ok, voor de goede visualisten onder ons :

Als je vanaf Almelo /Wierden op de snelweg richting enschede rijd krijg je vlak voor je de oude afslag almelo hebt aan je rechterkant een ontzettend mooi veld aan de rechterkant (uiteraard haha) met allemaal SGW hindernissen bij elkaar.
Iemand enig idee van wie het is, prive of niet ???

TeeGee

Re: is dit prive terrein of???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 22:31

Ja maar je mag er wel trainen. Was vorig jaar 5 euro per paard.
Tel eventueel via PB.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 23:29

Waar is dat dan precies? Dit lijkt voor mij dichterbij dan Bussloo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 09:38

Is dat niet het terrein van Brugman?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 09:53

Nee, dit is een ander terrein. Die van Brugman is niet gezien vanaf de weg.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 09:53

Terrein van Madeleine is toch ambt delden en dat zie je volgens mij niet langs de snelweg liggen. Daar ben ik vorig jaar geweest en kan mij geen snelweg herinneren. ben trouwen wel benieuwd waar dit terrein is en van wie :D

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 11:45

ik kom er morgen wel langs weer, zal mijn auto wel even stilzetten op de vluchtstrook en dan er een foto van maken!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:48

is inderdaad priveterrein van de mensen die ernaast wonen.

je kon daar altijd wel trainen, maar ze zijn wel vrij streng als het gaat om bodemgesteldheid. denk dus dat je nu met die nattigheid niet kan komen

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 12:04

Dit terrein is van Timmerhuis in Bornerbroek :j Niet vrij toegankelijk

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 12:22

Als je even belt van te voren wel, ik heb er vorig jaar ook wel een aantal keer getraint. Ook wel dat het erg nat was.

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 15:38

ow mar ik hoef nu ook nog niet hoor, pas over een maand of 2-3 . Moet eerst het "gewone"springen even weer oppakken, maar tegen die tijd vraag ik je , TeeGee , wel om hun telefoonnummer! Dankje!!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:31

Heeft iemand een telefoonnummer voor mij? Ik wil kijken of ik daar voor Westerbork nog even kan trainen. Iemand ook enig idee wat voor hindernissen er staan?

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 08:58

Wij hadden daar altijd crosslessen. Het zijn over het algemeen geen hele pittige/hoge hindernissen maar je hebt er wel van alles. op-en afsprongetjes, slootje,boomstammetjes, 'waterplas',zo'n punt.
Ik vond het altijd wel erg leuk!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 09:14

Ik weet welk terrein je bedoelt, het was ons ook al opgevallen vanaf de snelweg en wij vroegen ons ook al af van wie het is en of je er mag trainen. Ik ga het eens aan mijn zusje doorgeven, misschien kan ze er wat mee. :j

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:41

dit jaar is het ook nog 5 euro om daar te oefenen, over het algemeen staan er idd niet hele pittige hindernissen (maar het is wel heel leuk om voor een cros even te oefenen!) ik ga aankomende week als het lukt er nog even heen! :)

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 11:43

ok, laat je even weten hoe het was??? Wil er binnenkort ook heen. Misschien kunnen we een x met wat mensen daar afspreken??

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:51

zal ik doen! vorig jaar beviel me het goed!
het is alleen wel jammer dat er nie een echte waterbak is, het is meer een (grotere)plas water
er zijn nu helaas geen trainingen die daar gegeven worden.
ik weet wel dat 2 lesgevers binnenkort beginnen met lesgeven hier en ook soms naar boekelo (of ergens anders heen gaan, is volgens mij ook voor onbekenden, als je meer wilt weten moet je maar even pb'en ;))

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:57

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:46

haha ohja ik was helemaal vergeten dat ik die ook nog had :P leuk filmpje hoor rianne!
zie je valyra heel droog wachtend daar soms midden in beeld staan haha :P
ik krijg echt de kriebels zo met dit lekkere weer en als je dat filmpje dan ziet :D

Naomi_uniqueJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:48

die vrouw die zit te praten tijdens dat filmpje _O- Je hebt geen verstand van afstanden je paard wel dus zit stil en laat je paard het doen!! :')

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:16

Valyra schreef:
haha ohja ik was helemaal vergeten dat ik die ook nog had :P leuk filmpje hoor rianne!
zie je valyra heel droog wachtend daar soms midden in beeld staan haha :P
ik krijg echt de kriebels zo met dit lekkere weer en als je dat filmpje dan ziet :D

haha die heeft anke toen nog gemaakt, stond ze volgens mij echt naast ria vandaar dat ze er af en toe wat hard bovenuit komt haha. ja dat viel mij ook al op haha.
Ja nou binnenkort markelo en de crosslessen zullen binnenkort wel weer een keer beginnen denk je niet?

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 16:48

rianceles14 schreef:
Ik vond nog een filmpje van vorig jaar toen we daar een 'crossje' deden. Heb hem geuploadt zal hem wel even plaatsen, zodat jullie een idee hebben wat er allemaal is.
http://www.youtube.com/watch?v=dGvsk6VkYbg

Top filmpje!!! Ideaal terrein!!!!

NicoleRomeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 11:36

halloo mensen,
Zoals jullie van Rianne en Lotte al hoorden,
het is een privé terrein. Als je wilt komen trainen, mag dat! voor telefoon nummer moet je maar even een pb sturen! Het terrein is namelijk van mijn ouders.
We zijn idd wel zuinig met de grond en aangezien het nog niet erg sterk gras is, hebben we liever dat je nu nog vooral op het kleine gedeelte tussen dus bomen blijft. Daar stond eerder een huis en is dus op zich wel droog. Ook als het heel nat is mag je niet op het 'grote' terrein, omdat je dan het hele gras kapot rijdt.
De hindernissen zijn vooral B/L-hoogte, niet heel erg pittig dus, maar je kunt het jezelf natuurlijk altijd moeilijker maken. Er staan wel wat hogere hindernissen bij, maar die zijn over het algemeen vrij simpel om te rijden, het paard kan dan wel makkelijk afstand inschatten waardoor het alsnog geen moeilijke hindernis is.
Vanaf deze week zijn er weer lessen gegeven door Ria Wes op donderdag en Angelique Muller op maandag. Als je instructie wilt, moet je zelf contact opnemen met een van die twee.
Voor het onderhoud van de hindernissen vragen wij natuurlijk een kleine vergoeding. We vragen per combinatie €5,-.
Ik had ooit nog foto's van de crosswei, maar die kan ik niet weer vinden. Maar rianne heeft al een filmpje geplaatst, dus dat moet voldoende zijn.
Mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een pb.

Nicole.