Gelukkig staat mijn familie helaaml achter mijn eventing ambities! Bij de ponyclub ben ik er enthousiast voor gemaakt door de clubinstructeur. Doordat we met de hele club naar SGW wedstrijden gingen weten mijn ouders ook niet anders! Voorwaarde van mijn vader is wel altijd geweest dat zowel ik als mijn pony en later paarden alleen goed en veilig beschermd de cross in mogen. (ik had bv al lang een bodyprotector voordat dit verplicht werd)
Mijn moeder is helemaal met mij meegegroeid en gaat altijd met veel plezier me naar de wedstrijden! Natuurlijk is ze wel zenuwachtig als ik in de cross zit, maar dat zijn alle moeders. Vader komt af en toe kijken maar helpt verder niet. Mijn vriend is gelukkig ook helemaal gek van eventing! Wanneer hij niet hoeft te werken gaat hij gezellig mee op wedstijd en is ook een super groom! Hij is gelukkig ook opgegroeid met paarden en doordat wij de paarden bij ons thuis hebben staan weet hij er ook alles van. Zelf heeft hij met mijn oude paard ook al weer wat crossen gereden en hij is ook besmet
Ik ben 2 1/2 jaar geleden tijdens een training ongelukkig gevallen waarbij ik mijn rug heb gebroken, gelukkig ben ik er niet bang van geworden en vinden mijn ouders en vriend het ook nog steeds een leuke sport. Vorig jaar ben ik een keer gevallen en dan probeer ik wel direct via de hinderniscontroleur door te geven dat er met mij niks aan de hand is, want na mijn ongeluk weet ik dat mijn moeder wel wat harder schrikt als ik val en heeeeel graag wil weten dat het goede met me gaat!
sfranken schreef:Sinds ik 2 keer uit het ziekenhuis heb gebeld na een ernstge val wil hij wel dat ik zsm na de cross even bel of ik veilig door de finish ben.
Dit is ook heel herkenbaar! Ik moet ook altijd even bellen zodra ik over de finish kom
Wel grapig vorig jaar was ik in frankrijk en belde direct na de finish mijn vriendje, hij had alles via internet gevold en wist dus al hoe het was gegaan! Hij kon mij zelfs al vertellen hoeveel tijdfouten ik had voordat ze het daar hadden omgeroepen
Al met al ben ik dus erg blij met mijn zeer enthousiaste familie!!!!!
Mijn schoonfamilie vind het trouwens maar helemaal niks...........