[SGW] Wie wil mij helpen? Cross Mosten (BE)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bitterbal

Wie wil mij helpen? Cross Mosten (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 21:14

Welke bokker ziet het zitten om met mij een keer naar de mosten te gaan en daar te trainen voor een aspiranten cross die daar georganiseerd word meestal rond deze tijd in het jaar? :)
Ik zoek eigenlijk dus iemand die daar de hindernissen wat kent zodat ik ook weet wat ik op de cross voor hindernissen kan verwachten en of ik dat dus aandurf :)

Sim

Re: Wie wil mij helpen? Cross Mosten (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:50

WD -> SGW & Eventing.
Ik verplaats je topic naar het SGW forum, daar zul je meer kans hebben om iemand te kunnen vinden. Er zitten daar wel wat bokkers in de buurt geloof ik.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:10

Ik zit wel in de buurt maar voel me niet echt geroepen om een ander wegwijs te maken. Daar is mijn ervaring niet toereikend voor.
Als je er in het weekend een keer samen naar toe wil gaan kan ik misschien wel wat voor je betekenen.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 19:20

Eigenlijk mag je niet meer gaan trainen in de mosten omdat ze al zijn beginnen met bouwen.
Maar denk dat ze het alleen in het weekend doen, dus je kunt door de week wel ff illegaal gaan, hebben ze niet door. :Y)

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 23:02

Haha ooh dat wist ik niet marieke?! Maar het is ook niet persé voor nu direkt ofzo, ik was gewoon nieuwsgierig of iemand daar vaker traint, het aspiranten parcours toevallig een beetje kent, en we daar gewoon een leuke middag kunnen hebben :)
IK ben niet opzoek naar een les ofzo, gewoon gezellig met zn tweeen of drieen weet ik veel maakt mij ook niet uit :)

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:22

de hindernissen die er nu staan zitten ook in de cross, meestal bouwen ze daar geen nieuwe. het zijn redelijk simpele hindernissen.
ze zullen nu alwel het terrein wat aan het opknappen zijn dus ik denk niet dat je nog kan oefenen.

als je in december/januari wilt gaan dan kunnen we wel afspreken, ik woon vlakbij de mosten.
mijn paard heeft alleen wel niveau niks :D dus ik ga spelenderwijs vast wat laten zien aan haar.
ik wil nl ook niet alleen gaan ivm de veiligheid.

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:50

risky schreef:
de hindernissen die er nu staan zitten ook in de cross, meestal bouwen ze daar geen nieuwe. het zijn redelijk simpele hindernissen.
ze zullen nu alwel het terrein wat aan het opknappen zijn dus ik denk niet dat je nog kan oefenen.

als je in december/januari wilt gaan dan kunnen we wel afspreken, ik woon vlakbij de mosten.
mijn paard heeft alleen wel niveau niks :D dus ik ga spelenderwijs vast wat laten zien aan haar.
ik wil nl ook niet alleen gaan ivm de veiligheid.

Ik krik dit topic eens even omhoog.
Ik zou graag weer eens in de Mosten gaan rijden, en hier en daar sprongetjes nemen, zijn er liefhebbers die mss zin hebben om een keer mee te rijden?
Ik ben er al eens wezen springen maar om alleen te gaan vind ik iets te gevaarlijk..

Ook vroeg ik mij er af of er mss hier al mensen ooit mee hebben gereden met de aspiranten cross. Ik wil me hier namelijk voor inschrijven dit jaar. Ik hoorde dat de aspiranten cross tot 70 cm gaat??En mss kan iemand mij vertellen wat voor soort hindernissen er tussen staan??

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:53

Ik wil wel een keer mee, kom daar wel vaker :)

iemand enig idee waar je je straks kan opgeven voor die aspiranten cross?

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:04

Ow leuk!Sta je er in de buurt??
Ik zit bij de LRV, daar kan ik me opgeven. Van buitenaf heb ik geen idee....

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 16:37

De aspiranten cross is pas in oktober / november, tegen die tijd zal het wel op internet staan en kun je je via pleun opgeven,
Alleen vorig jaar waren er te veel inschrijvingen en mochten er geen mensen starten buiten de LRV..

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:48

Je kunt er ook leuk door het water rijden... Mijn paard is nogal een waterratje :-) We moeten maar eens een datum prikken als je eens zin hebt...Lijkt me leuk.. Bitterbal is nu met vakantie maar zal mss ook wel mee willen :)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:51

mocht mijn paard voor die tijd wat meer springervaring op hebben gedaan,ga ik graag mee.
Anders om eventueel wat plaatjes te schieten en zelf door het water te rijden ;-)

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:05

haha ook als je paard op later tijdstip in topvorm is mag je me altijd pb-en ;) zit er toch vlak in de buurt..

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:35

Ik ga mss morgen al!Mss zijn er nog mee liefhebbers?:D

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:46

Misschien kan ik morgen ook wel, heb je enig idee hoe laat morgen? Zal je vanavond wel even een pb-tje sturen of ik definitief mee kan :)

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 12:12

Het liefst in de ochtend????maar op zich zou de middag ook kunnen :)
Laat maar iets weten :D Leuk!

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 08:08

Ik weet niet of het toegestaan is dit topic omhoog te krikken maar ik doe het stiekem toch.. :+

Wie heeft er zin om binnenkort (mss op korte termijn ivm dazen) weer eens mee te gaan naar de Mosten?