Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

héél eng natuurlijk.
toen hindernis 3 had ik geen vaart genoeg dus even opnieuw aangereden op de lage
. daarna ging het allemaal lekker, hindernis 4 t/m het oog hoog gesprongen 
Had ik al verwacht, dus een meneer had m'n paard vastgepakt en toen kwam er nog een ander paard langs en toen gingen we weer verder 
.
. De laatste 2 hindernissen deden we weer hoog!

.
.

?
Het was vlak voordat Elisa naar de start ging, vospony met een blauw dekje en ik had ook een blauw vest aan 

s1993 schreef:Weten jullie wie de fotograaf was?

En hij zat nog verkeerd om (dat rijdt niet fijn met schuine blokjes
)
).
Na een weigering ging ik er maar bij het ondiepe in, deed hij alle moeite om langs het water te komen, maar hij ging er toch in 

ging ik al lekker scheef richting hindernis 1,
hoge gesprongen!
echt hij ging alle kanten op
toen hindernis 2, stond ie eerst al stil heel erg van te voren,
2e keer ging wel goed!
die ook hoog gesprongen!
beide hoog!
ook hoge!
en ik zat vlak achter elisa en nog meisje 

was me eigen scuhld! wel de hoge gesprongen 
schrok me dood 

Dus lijstje met tijden kon weer van mijn arm..
halve minuut later kon ik dan eindelijk weg haha.
Valyra schreef:@ daphne lekker toch dat veel hindernissen hoog goed gingen, is natuurlijk ook spannend voor de paarden zn cross! & je hebt toch alles kunnen nemen!
@carien: Had je nog prijs of ben je eerder weggegaan? in welke groep zat je?
leonieswenny schreef:nou had ook maar paar dingen ingesprongen want het was dus heel slecht
en dat ging wel goed,
toen hindernisje in t begin ging goedging ik al lekker scheef richting hindernis 1,
die ging goedhoge gesprongen!
toen over het mais ging ie zooo scheef overalecht hij ging alle kanten op
toen hindernis 2, stond ie eerst al stil heel erg van te voren,
daarna eropaf, weigerde die, 2e keer sprong ie
hindernis 3 keek ie heeel erg en stopte die op2e keer ging wel goed!
4e hindernis ging heel fijndie ook hoog gesprongen!
hindernis 5 ging fijn, ook hindernis 6 ging fijn.beide hoog!
hindernis 7 ging ook goedook hoge!
hindernis 8 stopte ie volgends mij, nog keer gesprongen en ging wel goed, was me eigen schuld die stop daar!
toe nde paddenstoelen ,hoge stopte die! maar hij stelde zich wel aaaan daar, dus nog keer de hoge en toen sprong ze wel!
toen stap gedeelte was ze heel dribbeligen ik zat vlak achter elisa en nog meisje
toen het heksenoog, hindernis 10 en daar moest ik heeeul hard lachen om iemand en daarom ging die heel goed
en toen hindernis 11, de brug! stond ie 20 meter van te voren stil, dus tik op z'n kontje en ging die door
afsprong van de brug deed ze zonder problemen
toen 12, ging ook goed
toe nde houten op het maisland, had ik 2 keer weigeringwas me eigen scuhld! wel de hoge gesprongen
die daarna ging ook makkelijk, had ik ook de hoge gedaan! afsprong heeft ie 2 keer gestopt,
3e keer sprong die 2 daarvan zegmaar in een keerschrok me dood
en waterbak reed ik op grote af mara stopte ie, dus door de kleine gegaan en ging goed!
indidanendorp deed ie ook goed en laatste hindernis ook!
heb overal de hoge gesprongen en de brug dus ben heeeel tevreden en trots op santa!
die weigeringen maken me niets uit
iemand foto's van 148?
ik heb trouwens rianceles gemeet en marloesje,
onze pony's leken heel erg op elkaar!