Ik hoop dat iedereen het net zo naar zijn zin heeft gehad in Stompwijk als ik vanochtend! Mijn verslagje:
Moest om 10.04 starten als nummer 16, toen ik in de losrijbak kwam bleek dat het iets inliep dus ik moest na 10min losrijden al starten. Eerste rondje moesten zowel Jill als ik er nog dan ook nog inkomen. Hindernis 5 vond Jill medium, dus even een rondje gedraaid voor poging 2, prima! Daarna nog 2x de weg kwijt geraakt met mijn duffe hoofd, goed voor een oefenrondje dus
Ik was wel blij dat ze meteen het water in ging, ook al was het in stap. Rondje 2: Jill had er zin in en leek precies te weten waar ze heen moest, ze trok dan ook regelmatig een goede sprint, maar ik wilde graag met meer controle rijden dan voorgaande oefencrossen. Gelukkig was ze goed terug te nemen (dit trouwens ook ivm de verschillende korte/scherpe bochten in het parcours) en heb ik een mooi gecontroleerd tweede rondje gereden, foutloos! De hindernissen die me bij het lopen erg tegenvielen wbt hoogte, 13 en 14, gingen supermakkelijk en ook het water leverde geen problemen op!
Filmpje van mijn tweede rondje: http://www.youtube.com/watch?v=bc566JHvryg
Dit was de eerste keer dat ik paarden hoog startte dus ik vond het erg spannend, maar ik ben supertrots op mijn paardje, ze was onwijs braaf en ik heb heerlijk gecrosst! Ik vond de organisatie goed, alles werd duidelijk uitgelegd en het starten ging heel relaxed. Goede sfeer ook!
Ik ben benieuwd naar de verhalen van de rest!

Ze heeft alles gesprongen en we zijn zelfs door de 'waterbak' heen gegaan
Dierenarts er bij, effe slangentje in zijn maag en tadaa het was weg!!!
)zijn we weg gegaan. Had beter kunnen blijven want nu liep ik mn deken mis
whaha
Maar gelukkig sprong Tweet het allemaal makkelijk.
Gelukkig is het goed afgelopen.