[SGW] Wat geeft SGW een kick zeg!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LYSANNO

Wat geeft SGW een kick zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 08:16

Jeminee, SGW is echt leuk. :+:

Wij hebben dus een cross country gebied gemaakt bij ons ergens in het bos. Echt vet leuk, alleen de hindernissen(boomstammen) worden telkis weg gehaalt. We hebben het al 10x overnieuw gedaan, maar steeds worden ze weg gehaalt. Geen idee door wie. Het 's echt een verlaten plek, er komen alleen ruiters, het is ook gewoon diep in het bos, wij hebben het bij toeval gevonden. En hebben er een beetje 'ons plekkie' van gemaakt. :)
Maar wij willen dus dat die boomstammen blijven staan!
Maar geen idee hoe, jullie?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:37

Je vind boscrossen dus leuk, maar een SGW is wel wat anders! SGW staat voor samengestelde wedstrijd (dressuur + springen + cross), en ik kan niet uit jou bericht opmaken dat je aan deze wedstrijden meedoet ;)

Over het bos bij jullie, dat is vast niet jullie eigendom. Misschien zou je contact op kunnen nemen met de eigenaar van dat bos en overleggen of je daar hindernissen mag maken. Als er meer ruiters rijden die geen hindernissen willen/durven springen, is het wel een beetje asociaal om op de paden boomstammen te leggen.

LYSANNO

Re: Wat geeft SGW een kick zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 17:51

Nee, 't is een open veldje in het bos. Dus niet dat het midden in het pad ligt!
Ohnee, dan is het niet SGW.. ik dacht dat SGW hetzelfde is als cross country. :j

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:42

De cross is er wel een deel van.
Dan blijf je toch met het probleem dat het open veld niet van jullie zelf is. En dan kun je het beste eerst uitvinden wie de eigenaar van dat terrein is en daarmee gaan overleggen :)

En als je het echt zo leuk vind is het wel te overwegen om een paar echte trainingen te gaan doen, zodat je ook goede beleleiding hebt ;)

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 17:38

Ja dat wil ik ook eens doen. Alleen het is zo ver uit mijn richting meestal.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:23

als je het leuk vind zou je ook aan broekelo mee kunnen doen dan heb je alleen de cross, voor meer info zie topic Broekelo 10/11 oktober. of kijk op de website