Maar barst los voor diegenen die vandaag hebben gestart, ik hoop op veel goede resultatien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben ook errug benieuwd!!! 

Ik kan wel over alle hindernissen vertellen, maar dat is lastig voor de mensen die het niet gezien hebben. 
)

Erg balen.
Ik mocht niet met die zweep starten dus ben maar zonder gestart. De vader van degene voor mij heeft me voorgelezen. Het proefje was wel netjes, kon goed mijn figuren rijden maar overgangen e.d waren minder. Na de cross bleek ik 239 punten te hebben
Zo hoog rijd ik nooit meer! De hele ring was zo hoog gepunt, en ik stond gedeeld 5e. Daarna Vorstin weer op de trailer geparkeerd en de cross gelopen. Mooie cross, je kon zeker in het begin goed galopperen.
Normaal gesproken geen probleem, maar nu wilde ik toch liever de goeie. Voor het water weer wat teruggenomen, maar wel voorwaarts gehouden. Voor het water wilde ze eerst even kijken, en ik kon haar niet gelijk doordrukken. Daardoor had ik een weigering. Toen weer vol gas verder, en de rest van de cross bleef ze ook lopen. Ik was helemaal gelukkig met haar
Die weigering kan me weinig schelen, want ik weet dat ze alleen ff wilde kijken. Als ik er gelijk over een boom heen moet, is dat geen probleem, maar met zo'n inloop staat ze vaak eventjes stil. Ik ben heel tevreden met hoe het is gegaan vandaag 

Hij is leuk he!