[SGW] Schuivende schouderpads Hows Racesafe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Schuivende schouderpads Hows Racesafe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 13:52

Voor mijn bp van How's Racesafe heb ik losse schouderstukken mee besteld.
Tijdens mijn training bij Rob merkte ik dat ze wat naar voren zakken en dus niet meer beschermen zoals het zou moeten.
De bevestiging is heel simpel; met een band die voorzien is van klittenband dat je omslaat om het stuk van je bp wat over je schouder zit.
Iemand ervaring met deze losse schouderstukken? Heb ik ze misschien verkeerd bevestigd? Zou kunnen dat het flapje wat bij je schouders zit op je bp moet rusten ipv er onder?

Dan nog de vraag hoe jullie de Racesafe reinigen? Mijn Air o Wear gooide ik altijd een nachtje in bad, maar ik weet niet of dat met deze ook kan.
In het etiket staat wel dat je 'm handmatig mag wassen. Geen chemische reiniging.
Vind het wel fris om 'm regelmatig te wassen, want je blijft er de opgedroogde zweetplekken in zien (stof is donkerder) en dat vind ik vies en een rotgezicht.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:13

Ik heb schouderstukken en die blijven gewoon zitten bij mij.
Ik kan mij alleen even geen flapje bedenken wat jij bedoeld.

Reinigen heb ik eerlijk gezegd nog niet gedaan maar donkere vlekken zitten erbij niet op. Ik zweet ook niet extreem. Ik zou hem dan ook in bad doen met een beetje wasmiddel.
Je kan het aan de ruitershop even vragen waar je hem heb gekovht.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:30

Als het goed is zit er nog een klein lusje op je schouders Simmie, daar hoor je de schouderstukken doorheen te halen. Ze zitten bovenop aan de kant van je nek.
Qua reinigen durf ik niet te zeggen of je hem in bad kan stoppen, ik weet niet of dat nou zo heel goed is voor dat foam. Altijd uithangen en met een zachte doek en wat water reinigen is toch wel het algemene advies.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 14:41

Canter schreef:
Als het goed is zit er nog een klein lusje op je schouders Simmie, daar hoor je de schouderstukken doorheen te halen. Ze zitten bovenop aan de kant van je nek.

Dat was het geheim van de smid! Die lusjes had ik dus niet eens gezien!

Citaat:
Qua reinigen durf ik niet te zeggen of je hem in bad kan stoppen, ik weet niet of dat nou zo heel goed is voor dat foam. Altijd uithangen en met een zachte doek en wat water reinigen is toch wel het algemene advies.

Uithangen (buiten) na een cross/training doe ik altijd.
Toch zie ik die vlekken nog. Zal het wel handmatig met water proberen en als dat niet help met een sopje.