Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De cross daarentegen was super. Het loopt altijd zo lekker met Merel, ze doet gewoon alles
. Echt super vertrouwd, maar ze wordt wel steeds brutaler merk ik
.
dus voor mij een super geslaagde dag vond t echt een leuke cross alleen voor mijn gevoel was ie wel kort.

texelse schreef:ik heb je zien vallen jeltje. Jammer, je ging zo lekker. Hopelijk vallen de blauwe plekken mee. Morgen zul je wel stijf zijn denk ik.

Gefeliciteerd met foutloze rondes en wp's!
Niks aan overgehouden? zag er best lelijk uit namelijk 

Ze stond 20 meter ervoor al stil, toch nog vooruit gekregen, alleen ophet laatst schoot ze ineens naar links en daar lag ik.. Ze stopte gelukkig gelijk dus ik kon zo weer opstappen. Op het eerste gezicht had ik nergens pijn namelijk. Maarja ik dacht: val = uitsluiting. Helaas, ik al aan de hindernisjury vragen hoe ik het beste terug kon gaan, tot er allemaal mensen riepen dat ik gewoon verder mocht
Omdat ik was gevallen tussen 2 hindernissen in en niet bij een hindernis?? Ik nog een keer vragen, maar ze wisten het echt zeker.
Met moeite toch nog de bult opgekregen, daarna stop op een inimini op-afsprong
Trackhener & Keukentje gingen we weer erg lekker! Bij de waterbak gelijk het alternatief genomen, maar weer een weigering bij 10

Bij die volte om de waterbak
Was er niet helemaal bij geloof ik 
Ben nu alleen wel erg misselijk +hoofdpijn, hoop niet dat ik een hersenschudding oid heb.. Verder beurse rug + knie, moet er niet aan denken als ik mijn BP niet omgehad had, want het voelt nu al harstikke gekneusd
Zag er toppie uit hoor!
Nja en het is nooit voor niets, toch weer een hele ervaring, het is toch vreemd terrein. 
Mevrouw de jury keek me dan ook erg boos aan toen ik afgroette en de ring verlate. Het springen ging eigenlijk wel fijn, behalve het aanrijden van hindernis 1 wat een balk tot gevolg had. De cross gingen hindernis 1 en 2 lekker en bij hindernis 3 verslikte Nika zich met als gevolg veel te vroeg af en ze landde met haar voorbenen tussen de 2 bomen van de oxer in. En daar stonden we, gelukkig bleef ze rustig. Ik wist ook niet zo goed wat te doen, maar er kwam ook niemand helpen of iets dergelijks. Nika is uiteindelijk zelf terug gestapt vanachter de hindernis. Toen heb ik even gekeken of ze goed liep en heb ik hindernis 3-5 nog gesprongen, maar ze trok niet meer aan. Toen besloten om maar te stoppen.
Ze vond het helemaal geweldig. Dus uiteindelijk toch nog genoten, alleen wel erg laat thuis. 
Coupon niet opgewacht want ik was om 11 uur gedressuurd en we reden daar om 15 uur weg en toen waren de coupons er nog niet. Er hing alleen een tussen stand na dressuur. Was inderdaad jammer dat het zo lang duurde maar verder echt complimenten, super leuke wedstrijd!