Ik was vandaag 1ste bij paarden laag! Eerste rondje eraf gevallen na hindernis 8, even een miscommunicatietje. Wel er weer opgegaan en rondje afgemaakt, ging goed. 2de rondje ging super! Stijlcijfers: alleen negens!
Alleen jammer dat de camera niet opgeladen was waardoor ik geen filmpje heb. Bovendien was er geen fotograaf dus ook geen foto's

Ik ben wel benieuwd hoe de mensen die later moesten starten het hebben gedaan, nadat het weer omgeslagen was!
en ik was er weer in gegaan deed hij het weer
dus toen tegen mijn broer gezegt dat hij weg moest gaan en toen deed hij het weer. en op 6 1 weigering kwam niet uit. en tweede pacours gereden en was foutloos maar was zo nat dat ik heel voorzichtig heb gereden. weet niet wat mijn punten en tijd was was zo nat dat ik meteen naar huis ben gegaan. maar was super trots op hem. omdat het onze 2de keer op ander terein was.
, wil nu eigelijk wel weten wat er in der omging op dat moment dat ze zo kan flippen om niks.

. Ik mocht nog wel met de paarden laag meespringen en vervolgens was dat ingelopen (ik moest om tien voor half 5 starten, dus ik kwam om 4 uur met mijn pony op het inrijterrein aan en toen was ik weer te laat!) maar ik heb een heerlijk parcours gelopen. Amber was erg goed te controleren (velen malen beter tijdens een normaal springparcours/springles) dus daar was ik heul blij mee! Hij vond allemaal veel dingen mooi om naar te kijken en de eerste rit hadden we ook een stop op het opsprongetje (hij wist niet precies wat nou de bedoeling was, terwijl we thuis zat op en afsprongetjes doen) maar zeker de tweede rit liep hij super!
. In daf gestart, slinger naar hindernis 1
.
. Toen rare sprong op 3, lag ik er bijna naast