Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat je er geen pijn aan over hebt gehouden.
, dus nu even hier:
ik stond samen met Linda, Nadja en Natasjha te kijken toen je de coffin sprong, ging gelukkig net goed maar de rest zag er echt goed uit
Knap hoor van Wendy! En Renoir is echt n super paard
Echt jammer dat Wendy n minuut voorliep
Ik zag haar ook finishen
nog hoofdpijn?
:
hij liep echt te zwalken en bergaf werd ik m snel kwijt. Ik moet hem echt nog veel meer aan de hulpen gaan rijden, hij pakt zich best snel los óf juist vast op de teugels. Proef ging eigenlijk nog wel enigszins (en iedereen had natuurlijk t zelfde probleem) stond gedeelde 10e (vd 17 of zo) met 8 pt verschil van nr. 1 dus dat viel reuze mee.
Daarna n beetje losgesprongen voor de cross. Eenmaal van start ging t eigenlijk gelijk al best lekker. De helling naar 4 toe heb ik wel echt rustig aan gereden omdat ik niet wilde dat hij zich vast ging pakken. Gelukkig ging dit goed en hebben we 4 & 5ab netjes gesprongen. Daarna konden we weer lekker doorrijden en ging eigenlijk bijna alles best netjes en vanaf t eerste water liet hij zich echt super fijn rijden
Daar moest hij best werken en dan laat hij zich steeds fijner rijden. Ungaro had nog energie over want na de laatste hindernis kon ik echt nog even gasgeven naar de finish
Uiteindelijk 15 sec. te laat gefinisht wat helemaal niet verkeerd was. Rob stond ook te kijken en hij vond t er ook goed uitzien! Er waren veel paarden die niet meer vooruit waren te branden bij de finish.
. Op naar t NK
Heel gezellig, maar we hadden op n gegeven moment wel genoeg van alle loslopende honden die bleven bedelen
Het ergste is nog dat die overal plasten en poepten, maar dat hou je toch... Zaterdagavond nog gezellig effe in de tent geweest
was weer erg gezellig en laat (maar niet zoveel kriekjes als vorig jaar
). Zondag ochtend eerst Ibonn geholpen.
er waren zowieso best veel weigeringen in bijna alle klassen. 

flink zenuwachtig maar alles ging perfect. Geen enkele foute afstand en complimentjes van Gerrit nadien 

opnieuw aangereden en toen zonder probleem. Ik baalde als een stekker maar gewoon verder. 2 hindernissen verderop, aan de voet van een flinke afdaling stond een laag boomstammetje, gewoon een simpel ding maar Plato vertrouwde het weer niet. 2 sprongen voor de afzet, sloeg hij in de ankers en ik bleef er nog net opzitten. 2e poging wilde hij niet eens in de buurt komen en bleef weer naar beneden "het gat inkijken"
Toen was ik het beu en heb hem een paar tikken met de zweep gegeven en toen ging hij als een kat met 4 benen tegelijk erover heen. De rest zonder problemen uitgereden en beiden kwamne we redelijk fris over de finish. Helaas schoot het bij het afstappen in mijn rug waardoor ik Plato niet eens meer kon verzorgen en dat heeft Suus gelukkig voor me gedaan.
Jiska schreef:ik ben in Genk... Ik was geen bende-lid van Tarik dit keer haha. ik was vroegtijdig afgehaakt van t feest. maar heb wel een vermoeden wie het was!